Українці платять за місяць багато платежів – газ, воду, електроенергію. Крім того, потрібно своєчасно передавати показники лічильників.

Все це потрібно робити в різні періоди, тому може виникати плутанина.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Для того, щоб не з'являлися борги, потрібно не лише платити вчасно за послуги, а й передавати показники лічильника у певний період. На сторінці компанії обурений споживач залишив коментар про досвід процедури.

"Чому Ясно блокує вікно внесення показань лічильника в Особистому кабінеті після того, як контролер розподільчої компанії вніс свої показники? При тому, що невідомо, коли він їх зняв скаржиться чоловік

Популярні новини зараз

Менше пільг і більше вимог: соціальну допомогу платитимуть за новими критеріями

Чоловіки можуть втратити бронювання: кому варто готуватись до мобілізації

Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс

Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову

Показати ще

За словами коментатора, лічильники знаходяться в іншому приміщенні, тому коли саме приходив контролер, невідомо. Але, як виявилося, це не єдина проблема. Після 3 числа блокування знімається і саме в цей час показники на 1 число вже не актуальні. І виходить, що сам споживач передати актуальні показники не може.

На цей коментар відповіли й у компанії. Фахівці запевняють, що ніяк не блокують нічого у кабінетах споживачів. І якщо виникають питання з питань кабінетів, споживання електроенергії, потрібно звернутися до них за особистою консультацією.

Звернення до Ясно. Фото: скрін Фейсбук

Відповідь Ясно. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, що платіжки залишать без грошей на хліб: послуги водоканалів можуть подорожчати вчетверо.

Раніше ми повідомляли, що українцям запровадили нові пільги на комунальні послуги: комусь допоможуть погасити платіжки.