Українці платять за місяць багато платежів – газ, воду, електроенергію. Крім того, потрібно своєчасно передавати показники лічильників.

Все це потрібно робити в різні періоди, тому може виникати плутанина.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Для того, щоб не з'являлися борги, потрібно не лише платити вчасно за послуги, а й передавати показники лічильника у певний період. На сторінці компанії обурений споживач залишив коментар про досвід процедури.

"Чому Ясно блокує вікно внесення показань лічильника в Особистому кабінеті після того, як контролер розподільчої компанії вніс свої показники? При тому, що невідомо, коли він їх зняв скаржиться чоловік

Популярні новини зараз

Пенсіонерам, які виживають на кілька тисяч, дали надію: виплати можуть зрости майже вдвічі

Нові правила у дитсадках викликало обурення вихователів: у чому причина

Доплатять 300, 500 чи 1000 гривень: у кого з українців зростуть пенсії вже навесні

До Європи просто так вже не потрапити: українцям змінили правила в'їзду - кого не впустять

Показати ще

За словами коментатора, лічильники знаходяться в іншому приміщенні, тому коли саме приходив контролер, невідомо. Але, як виявилося, це не єдина проблема. Після 3 числа блокування знімається і саме в цей час показники на 1 число вже не актуальні. І виходить, що сам споживач передати актуальні показники не може.

На цей коментар відповіли й у компанії. Фахівці запевняють, що ніяк не блокують нічого у кабінетах споживачів. І якщо виникають питання з питань кабінетів, споживання електроенергії, потрібно звернутися до них за особистою консультацією.

Звернення до Ясно. Фото: скрін Фейсбук

Відповідь Ясно. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, що платіжки залишать без грошей на хліб: послуги водоканалів можуть подорожчати вчетверо.

Раніше ми повідомляли, що українцям запровадили нові пільги на комунальні послуги: комусь допоможуть погасити платіжки.