Українці платять за місяць багато платежів – газ, воду, електроенергію. Крім того, потрібно своєчасно передавати показники лічильників.
Все це потрібно робити в різні періоди, тому може виникати плутанина.
Для того, щоб не з'являлися борги, потрібно не лише платити вчасно за послуги, а й передавати показники лічильника у певний період. На сторінці компанії обурений споживач залишив коментар про досвід процедури.
"Чому Ясно блокує вікно внесення показань лічильника в Особистому кабінеті після того, як контролер розподільчої компанії вніс свої показники? При тому, що невідомо, коли він їх зняв
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів
Комунальники знову піднімають тарифи: у скільки обійдеться водопостачання у 2026 році
Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Пенсіонерів позбавлять виплат у 2026 році: що потрібно встигнути зробити
За словами коментатора, лічильники знаходяться в іншому приміщенні, тому коли саме приходив контролер, невідомо. Але, як виявилося, це не єдина проблема. Після 3 числа блокування знімається і саме в цей час показники на 1 число вже не актуальні. І виходить, що сам споживач передати актуальні показники не може.
На цей коментар відповіли й у компанії. Фахівці запевняють, що ніяк не блокують нічого у кабінетах споживачів. І якщо виникають питання з питань кабінетів, споживання електроенергії, потрібно звернутися до них за особистою консультацією.
Нагадаємо, що платіжки залишать без грошей на хліб: послуги водоканалів можуть подорожчати вчетверо.
Раніше ми повідомляли, що українцям запровадили нові пільги на комунальні послуги: комусь допоможуть погасити платіжки.