Лічильники електроенергії періодично потребують перевірки і навіть заміни. Енергетики пояснили споживачам важливі нюанси, про які слід знати. Відповідне повідомлення опублікували на facebook-сторінці "Прикарпаттяобленерго".

Якщо електролічильник виходить з ладу, його заміна здійснюється безкоштовно компанією-постачальником. Але лише за умови, що пристрій обліку не пошкоджений і всі пломби цілі.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

"Якщо лічильник потребує заміни, і він непошкоджений, компанія проводить заміну в побутових споживачів безкоштовно. Енергетики також моніторять стан лічильників юридичних споживачів, однак заміну останні мають проводити за свій рахунок після відповідного повідомлення", - йдеться у повідомленні.

Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Нострадамус і Баба Ванга залишили зловісні пророцтва на 2025 рік: на Європу чекає щось гірше за війну

Навіть ТЦК не чіпатиме: яких спеціалістів омине мобілізація

Пенсіонерам готують солідну доплату: хто та скільки отримає

Загинув відомий співак, зірка гурту "One Direction" Ліам Пейн: копи кажуть - випав з вікна

Показати ще

Коли споживач самостійно ініціює заміну лічильника, наприклад, на багатотарифний, то доведеться платити вже з власної кишені.

Енергетики нагадують, що індукційні однофазні лічильники повинні перевірятися раз на 8 років, трифазні – раз на 4 роки. Водночас електронні одно- та трифазні лічильники вимагають перевірки раз на 6,10 або 16 років залежно від типу.

Раніше портал Знай повідомляв, у YASNO зробили термінову заяву щодо лічильників: що потрібно зробити споживачам.

Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.