Українцям варто підготуватися до поступового підвищення тарифів мобільного зв’язку. Як пояснюють експерти, зростання вартості є неминучим — воно пов’язане з оновленням сервісів, розвитком мереж та економічними законами ринку.

Про це повідомив телеком-аналітик Олександр Глущенко. За його словами, оператори постійно вдосконалюють свої послуги, що вимагає значних інвестицій, тому корекція цін є очікуваною.

«Наприклад, той тарифний план, яким я користуюся, поки не здорожчав. Але я бачу, що інші пропозиції дорожчають. Тому логічно, що рано чи пізно мій тариф також підніметься на якийсь відсоток у ціні», — зазначив аналітик.

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Він підкреслив, що причинами подорожчання є не лише покращення якості послуг чи розширення пакетів, але й загальні економічні принципи. «Бізнес є бізнес — і ніхто не відмовиться від можливості заробити», — додав експерт.

Популярні новини зараз

Примусова висилка українських чоловіків із Польщі: експерт пояснив, чи час збирати валізи

Гороскоп на сьогодні 14 листопада: вплив Близнюків, спілкування Левів та увага Дів

Жорсткі графіки відключення світла: українців приголомшили прогнозом

Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться

Показати ще

Разом з тим, Глущенко запевнив, що зростання тарифів не буде різким і відбуватиметься поступово. «Це процес, який триватиме певний час. Одномоментного подорожчання всіх пропозицій на ринку не буде», — пояснив він.

За словами експерта, тарифна політика операторів будується за стандартною формулою. До вартості входить собівартість наданих послуг — дзвінків, повідомлень, мобільного інтернету, — а також податки і прибуткова маржа.

«Будь-які зміни, додаткові сервіси чи покращення потребують витрат. Якщо цього не закладати в тариф, це вже не бізнес, а меценатство», — підкреслив Глущенко.

Мобільний зв'язок, фото з вільних джерел

Аналітик радить українцям підходити до вибору тарифу раціонально — обирати ті пропозиції, які відповідають реальним потребам.

«Насамперед потрібно розуміти, чим ви користуєтеся найчастіше. Наприклад, якщо ви спілкуєтеся переважно в месенджерах і рідко телефонуєте, вам вигідніше обрати тариф із мінімумом хвилин, але з великим обсягом інтернету», — зазначив він.

За словами фахівця, ринок мобільного зв’язку залишатиметься конкурентним, тому споживачі й надалі зможуть знайти тариф, який найкраще відповідає їхнім звичкам і фінансовим можливостям.

Нагадаємо, відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться

Раніше ми розповідали про "Київстар", Vodafone та lifecell: на скільки зростуть тарифи у листопаді. Чи буде приховане підвищення

Також, мобільний зв'язок у разі блекауту: на скільки вистачить мережі