Українці дедалі частіше стикаються з шахрайством у сфері комунальних послуг і торгівлі продуктами.

За даними Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області, лише за перші дев’ять місяців 2025 року від громадян надійшло 378 звернень щодо порушення їхніх прав споживачів.

Комунальні послуги. Фото: скрін youtube

Найбільше скарг стосувалося неправомірних нарахувань за комунальні послуги. У службі зазначають, що значна частина звернень була пов’язана з порушенням чинних тарифів, а також із сумнівною якістю товарів і побутових послуг.

"Найбільш актуальним залишається питання невідповідності фактичної вартості житлово-комунальних послуг чинним тарифам", - йдеться у повідомленні установи.

Популярні новини зараз

Терпець пенсіонерів увірвався – все більше подають до суду

Пенсію скоротять на 75%: хто втратить право на більшу частину виплати

Водії, готуйтеся: з 12 жовтня всі пасажири повинні виходити з авто

За борги розрахуєтесь квартирою: кого торкнеться новий механізм стягнень

Показати ще

Ціни на продукти. Фото: скрін youtube

Крім того, українці скаржаться і на завищення цін на продукти, ліки та медичні засоби, а також на реалізацію неякісної або простроченої харчової продукції у магазинах і закладах громадського харчування. Частка таких звернень склала понад 11% від загальної кількості.

Варто нагадати, що у разі порушень українці можуть захистити свої права споживача, звернувшись до Держпродспоживслужби у своєму регіоні. Подати скаргу можна онлайн через офіційний сайт установи, електронною поштою або на поштову адресу.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці по вуха у боргах за комуналку: які платіжки ігноруються найчастіше.

Також наш портал інформував, українцям вивертають кишені: магазини масово завищують ціни на продукти.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можуть нашкодити здоров'ю: в магазинах продають небезпечні іграшки.