У ТЦК та СП відрапортували про результати перевірки скарг на роботу своїх представників за липень. Як не дивно, але всі інциденти, на які жалілися громадяни, офіційно визнали фейками або елементами ворожих інформаційних атак.
У серпні Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки зафіксував 10 інцидентів, пов’язаних із діяльністю своїх представників. З них 9 випадків (90%) виявилися непідтвердженими та були визнані фейками, маніпуляціями або елементами ворожих інформаційно-психологічних операцій (ІПСО). Лише один інцидент (10%) підтвердився й наразі за ним триває розслідування.
Жодного працівника у столиці не було відсторонено чи звільнено з посади, а також не притягнуто до відповідальності.
Найближчі тижні стануть критичними: українців попередили про масштабний наступ росіян
Українцям припинять соцдопомогу: ПФУ висунув сувору вимогу
Вашу картку ПриватБанку можуть "заблокувати": що потрібно знати всім клієнтам
ПриватБанк заморожує рахунки: гроші не зняти, переказ не провести
Подібну статистику оприлюднив і Львівський обласний ТЦК та СП. За липень 2025 року там зафіксували 16 скарг на роботу представників центру. Усі вони не підтвердилися та були визнані елементами ворожих ІПСО.
У командуванні Сухопутних військ ЗСУ зазначають, що територіальні центри проходять комплексне «перезавантаження» — як організаційне, так і ціннісне. Робота з громадянами вибудовується на принципах відкритості, відповідальності та довіри.
Щомісяця ТЦК публікують інфографіку з результатами перевірок скарг та розслідувань.
«Це не кампанія виправдань, а кампанія дії. Ми хочемо показати, що зміни не лише можливі, а вже відбуваються», — наголосили у Львівському ТЦК.
Нагадаємо, ТЦК почали пакувати батьків-одинаків: дітей пропонують віддавати в інтернат
Раніше ми розповідали, що списки вже передані до ТЦК: кому з чоловіків дадуть броню від мобілізації
Також, новий етап мобілізації: як вручатимуть повістки та кого заберуть насамперед