Користувачі мобільного зв'язку масово скаржаться на нову політику тарифікації мобільного оператора "Київстар". Про це свідчить відгук на офіційній facebook-сторінці компанії.

Абонента обурила ситуація, коли з рахунку знімають по 30 гривень за так званий денний пакет, навіть якщо мобільні дані вимкнено, а послугами фактично не користуються.

"Київстар", скріншот: YouTube

"На чорта ви нараховуєте денний пакет знімаючи 30 грн. Мобільні дані вимкнені, щоб не знімалась оплата. Мені не потрібні ваші денні пакети по такій ціні", - поскаржився українець.

Представники "Київстару" відповіли, що така система є типовою для тарифів передплати. У компанії заявили, щоб уникнути автоматичного списання коштів за денний пакет, абонент повинен або поповнити рахунок на повну вартість місячного тарифу або зовсім не тримати грошей на балансі. Інших варіантів не передбачено.

Популярні новини зараз

Школи і садочки відмовляються приймати дітей: що вимагають від батьків

Гряде найхолодніша зима за останні роки: синоптики б'ють на сполох

Нові правила грошових переказів: які суми стануть приводом для перевірки

Дату зимових канікул буде змінено: до чого готуватись батькам і школярам

Показати ще

Київстар. Фото: Youtube

Абонент у відповідь зазначив, що раніше тарифна політика була гнучкішою.

"Раніше такого не було. Вимкнув мобільні дані і сума на місці", - написав українець.

Водночас "Київстар" продовжив відстоювати свою позицію, посилаючись на умови обслуговування, які користувачі приймають автоматично під час активації тарифу.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, на мобільному зв'язку можна заощадити понад 3 тисячі гривень: про що слід знати.

Також наш портал інформував, шара закінчилася, готуйте гроші: Київстар скасовує популярні дешеві тарифи.

Крім того, ми писали, до кінця року без підвищень, але з нюансом: мобільні оператори погодилися зберегти поточні тарифи.