Клієнти Monobank отримують повідомлення про заборгованість за кредитом, який не оформлювався. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
До фахівців Monobank звернувся українець, мати якого отримала повідомлення з вимогою погасити заборгованість за кредитом у розмірі 45 000 гривень.
Однак, за словами чоловіка, така сума не позичалася. Він припустив, що це міг зробити хтось інший, оскільки його мати втратила телефон, на якому було встановлено додаток банку.
"Повідомлення прийшло на імʼя моєї мами. Але мама не користується монобанком з тих пір, як загубила телефон на якому був додаток. Тобто вона ніяких кредитів не брала. Невже моно не має якихось додаткових перевірок особи перед видачею кредиту?", - написав українець.
Низку українців змусять повернути державі соцвиплати: кого це торкнеться
Українців попередили про посилення мобілізації з 1 січня: ТЦК працюватимуть на 7 локаціях
ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
Нові зміни від "Київстар" та Vodafone: що готують для користувачів
Українець вимагає пояснити походження боргу, який банк вимагає погасити в 10-денний термін.
"Зараз приходять повідомлення "про ваші наміри щодо погашення треба повідомити упродовж трьох днів. І тоді у вас буде 10 днів, щоб погасити заборгованість та усунути питання". Поясніть, будь ласка, звідки могла взятись така заборгованість?", - обурився чоловік.
Представники Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли ретельно все перевірити, а потім зв'язатися з клієнтом.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" викрили на махінаціях з оформленням карток: страждають навіть пенсіонери.
Також наш портал інформував, неможливо зняти ні пенсію, ні зарплату: ПриватБанк "не віддає" гроші клієнтам.
Крім того, ми писали, українцям без попередження заарештовують рахунки: "Ощадбанк" перешкоджає розблокуванню.