Українці стикаються з непередбаченими перешкодами під час обміну валюти у державному ПриватБанку. Про це свідчить скарга клієнтки на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що скористалася терміналом ПриватБанку, щоб оперативно обміняти валюту, оскільки потребувала оплатити послуги. За її словами, було внесено останні кошти і пристрій зробив "сюрприз" - повідомив про помилку операції.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Здійснювала обмін валют у терміналі самообслуговування ПриватБанку. Треба було розрахуватися за послуги і віддати кошти, поклала останні кошти. Банкомат видав помилку. І гроші не видав", - поділилася клієнтка.

У службі підтримки банку, як заявила жінка, з її ситуації посміялися і заявив, що повернення грошей займе час і доведеться почекати кілька днів.

Популярні новини зараз

Торкнеться мешканців 9 областей: пенсіонери отримають пристойні доплати до пенсій

Гороскоп на сьогодні 15 червня для всіх знаків Зодіаку: не вірте обіцянкам і тримайте гаманець міцніше

Розширення мобілізації: ТЦК прийдуть за чоловіками з відстрочкою – кого торкнеться

ТЦК будуть безсилі: юрист пояснив, кого не мають право затримувати на блокпостах

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Кошти все ж таки повернули й навіть раніше обіцяного, але у клієнтки залишився неприємний осад після події.

"Як так можна? На гарячій лінії дівчина оператор посміялася, сказала що кошти надійдуть приблизно через 3−5 днів. Кошти надішли, але аж через дві доби, дуже неприємно", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, банкомат "з'їв" всю зарплату і не видав готівку: як повернути втрачені гроші - інструкція.

Також наш портал інформував, шахраї списали все – і свої, і кредитні гроші: як ПриватБанк залишає клієнтів у боргах.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, три місяці – безкоштовно: ПриватБанк приваблює нових клієнтів щедрими обіцянками.