Абоненти Vodafone скаржаться на сюрпризи від оператора, через які доводиться доплачувати гроші для активації пакета послуг на місяць. Про це свідчить відгук клієнтки на офіційній facebook-сторінці компанії.
За словами українки, вона скористалася послугою "Гроші на замовлення", а невдовзі поповнила рахунок з урахуванням погашення боргу та підключення місячного пакету послуг.
"Шановний Водафон, вчора я замовила послугу - Гроші на замовлення - мені надійшло 40 грн, потім я поповнила номер на 250 грн, щоб активувати пакет на місяць за 210 грн і одразу повернути надані 40 грн", - пояснила українка.
Втім, все вийшло не так, як очікувалося. Виявилося, що оператор з якоїсь причини автоматично не активував пакет послуг і з рахунку клієнтки зникла частина грошей.
Підхід до мобілізації змінився: як вичисляють ухилянтів
Студенти втратять право на відстрочку: новий законопроєкт позбавить багатьох лазівки
Пенсіонерів поженуть на роботу: держава готує заходи
Українцям заплатять за старі 10 та 25 копійок: можна отримати пристойну суму
Це призвело до необхідності додатково вносити кошти на рахунок.
"Сьогодні перевіряю рахунок, там не 210 грн, і не 0, а 187, тобто пакет автоматично не активувався, як зазвичай. Тепер, щоб його таки активувати я маю ще доплатити 20+ грн", - поскаржилася абонентка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, лише 1,7 грн на день: "Київстар" здивував бюджетним тарифом, але порадіють лише "обрані".
Також наш портал інформував, клієнти lifecell обурені новими тарифами: ціни зростають, а послуги зменшуються.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив тариф із фіксованою ціною: варіант для обраних, українці скаржаться на жадібність оператора.