Львів може залишитися без частини маршрутів та вечірніх рейсів – перевізники б'ють на сполох: тарифи не тягнуть, автобуси не окупаються, зарплати нічим платити, кредити висять.
Якщо місто не перегляне вартість проїзду, найближчим часом автобуси почнуть просто зникати з вулиць, повідомляє "Дивись.info".
Про це розповіли представники одразу кількох транспортних компаній у Львові на прес-конференції 9 квітня. Лунали знайомі, але все більш тривожні слова: "система на межі", "без перегляду – катастрофа", "доведеться продавати автобуси".
ТЦК більше не зацікавиться: хто зможе отримати бронювання від мобілізації
Частині українців перерахують мінімальну пенсію: хто отримає підвищення
Чи можна показати ТЦК квиток із "Резерв+" замість паперового
Мають мобілізувати у першу чергу: за ким прийде ТЦК
За словами Ігоря Самардака, зараз тариф фактично йде в мінус. Він має бути хоча б 15-17 грн, а за фактом – у середньому виходить 12,50 грн.
З минулого року зросли ціни на все: бензин, світло, зарплати, обслуговування, запчастини. Компанія оновила парк, запустила нові маршрути – 84 та 53, а тепер вважає: чи місто допомагає, чи все це накриється.
Якщо тариф залишиться таким, як зараз – автобуси підуть на продаж, скоротяться рейси, вечірні виїзди, зарплати.
"Ми будемо змушені ставити автобуси під реалізацію. Це зменшить кількість транспорту", – каже Самардак.
Пропозиція від перевізників – поступово відмовитися від готівки та перейти на електронну систему з гнучкою ціною. Зразкова "драбинка" така:
-
готівка – 50 грн (щоб відучити від неї),
-
банківська картка – 20 грн,
-
"ЛеоКарт" – 16-17 грн,
-
проїзний на 60 поїздок – 13 грн за кожну.
"Той, хто їздив багато, зберіг би собі тих 13 гривень і більше, якщо мав пересадки. Хто менше їздив – відповідно пропорційно компенсував", – пояснює Самардак.
Розрахунковий тариф на обслуговування автобусів – 32 грн. Не тому, що перевізники жадібні, а тому, що новий автобус коштує до 200 000 євро. Обслуговувати його за 12 грн. за поїздку просто неможливо.
На запитання, чи буде колись безкоштовний проїзд Самардак відповів:
"Транспорт буде безкоштовним тоді, коли бюджет міської ради дозволить повністю оплачувати вартість проїзду, транспортну роботу транспортним підприємствам, не спонукаючи пасажирів платити за проїзд".
Нагадаємо, водії масово отримують "чужі" штрафи: як уникнути покарання за порушення, яке не чинив
Раніше ми писали про те, що Еверест стане простіше підкорювати: Kawasaki скоро випустить транспорт майбутнього – мотоконя
Крім того, Знай.ua повідомляв, літня гума і диски в Україні подорожчали: уживані колеса тепер коштують дорожче за нові