Банкомати ПриватБанку фактично безкарно крадуть кошти українців. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Клієнт "Привату" скористався банкоматом для зняття 12 000 гривень. Операцію проводив у три етапи по 4000 гривень, оскільки кошти знімалися за QR-кодом, а цей спосіб передбачає ліміти.
Українцю вдалося отримати 8000 гривень, проте під час третьої операції банкомат видав помилку. В результаті гроші списалися, але не були видані.
"Зв'язався з оператором підтримки, вона побачила, що справді була помилка та зафіксувала заявкою, що банкомат не видав кошти. Сказали очікувати від 1 до 3 днів", - поділився українець.
Нові правила отримання соціальних послуг: що змінив закон
Не чекайте, поки картку заблокують: що терміново вимагає ПриватБанк від українців
Тисячі пенсіонерів залишаться без індексації у березні: кого торкнеться обмеження
Манікюр лютого: які дизайни на нігтях зараз у тренді
ПриватБанк не вирішив питання за вказаний період та закликав клієнта почекати ще 14 днів. Однак після цього чоловік отримав офіційну відмову від банку.
"09.02.2025 Приватбанк "Ухвалив рішення" що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, тобто мої гроші мені повертати не належить. Минуло 20 днів з моменту зняття моїх коштів і рішення було не повертати мої гроші", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, розраховували на захист від шахрайства, а отримали відмову: як "ПриватБанк" ігнорує своїх клієнтів через страховку.
Також наш портал інформував, хочеш повернути гроші – плати: ПриватБанк приголомшив українця, який втратив 5000 грн через збій.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" нав'язує кредитки, які миттю "обчищають" шахраї: клієнти тонуть у боргах.