Чимало питань в українців постає не лише з оплатою, а й якістю комунальних послуг. Тому потрібно знати, до кого звернутися з цією проблемою.
Одними з найчастіших проблем, які трапляються, це відключення електроенергії та рівень напруги у мережі.
Якщо з першою все зрозуміло, то з другої трохи складніше. До компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі звернулася жінка, з проханням пояснити, куди і на ім'я кого їй потрібно надіслати заяву про неналежний рівень напруги у будинку.
Проблема виникла не лише в неї, а й в інших мешканців будинку, тож вони вирішили подати колективну скаргу.
Гороскоп на 11 лютого: зірки дали поради, як вистояти цього непростого дня
ПриватБанк виплатить клієнтам по 2500 грн: хто може отримати
Чек із банкомату – не просто папірець: чому не варто натискати цю кнопку
Ціни на продукти підуть вгору: українцям радять робити запаси
[quote author="спитала жінка"]"Доброго дня. Хочемо подати колективне звернення/скаргу на якість напруги. Підкажіть будь ласка хто керівник департаменту з обслуговування клієнтів ПрАТ "ДТЕК Київські Регіональні Електромережі мережі зараз?на кого писати звернення?" [/quote
У компанії зазначили, що офіційне звернення можна надіслати електронною поштою. Для клієнтів ДПЕК Київські регіональні електромережі – kanckrem@dtek.com. При цьому адресатом слід зазначати повну назву компанії – ПрАТ "ДТЕК Київські регіональні електромережі".
Таким чином, звернення про неякісне напруження можна подати онлайн, вказавши адресатом саму компанію.
Нагадаємо, що вдома не живете, а тарифи копають: що робити з платіжками, коли залишили будинок.
Раніше ми повідомляли, що комуналка стає дорожчою: платіжка за тепло зросте на 400 грн, але не для всіх.