Чимало питань в українців постає не лише з оплатою, а й якістю комунальних послуг. Тому потрібно знати, до кого звернутися з цією проблемою.
Одними з найчастіших проблем, які трапляються, це відключення електроенергії та рівень напруги у мережі.
Якщо з першою все зрозуміло, то з другої трохи складніше. До компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі звернулася жінка, з проханням пояснити, куди і на ім'я кого їй потрібно надіслати заяву про неналежний рівень напруги у будинку.
Проблема виникла не лише в неї, а й в інших мешканців будинку, тож вони вирішили подати колективну скаргу.
Гороскоп на сьогодні, 7 червня: спокуси тельців, сварки терезів і плани водоліїв
Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
Депутат запропонувала показово розстрілювати ухилянтів
Перерахунок пенсій: у кого та на скільки зростуть виплати
[quote author="спитала жінка"]"Доброго дня. Хочемо подати колективне звернення/скаргу на якість напруги. Підкажіть будь ласка хто керівник департаменту з обслуговування клієнтів ПрАТ "ДТЕК Київські Регіональні Електромережі мережі зараз?на кого писати звернення?" [/quote
У компанії зазначили, що офіційне звернення можна надіслати електронною поштою. Для клієнтів ДПЕК Київські регіональні електромережі – kanckrem@dtek.com. При цьому адресатом слід зазначати повну назву компанії – ПрАТ "ДТЕК Київські регіональні електромережі".
Таким чином, звернення про неякісне напруження можна подати онлайн, вказавши адресатом саму компанію.
Нагадаємо, що вдома не живете, а тарифи копають: що робити з платіжками, коли залишили будинок.
Раніше ми повідомляли, що комуналка стає дорожчою: платіжка за тепло зросте на 400 грн, але не для всіх.