Monobank без попередження встановлює різноманітні обмеження на карткові рахунки клієнтів. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася на Monobank, бо їй спочатку відключили можливість користуватися кредитним лімітом, а потім взагалі встановили жорсткі обмеження без попередження і видимих причин.
"При спробі зробити переказ на іншу картку вискочило повідомлення про обмеження в користуванні карткою. Тобто це сталося просто так, без будь-яких попереджень", - поділилася клієнтка.
За словами жінки, вона звернулася до служби підтримки банку, але там не змогли обґрунтувати, чому трапилася така ситуація. Їй запропонували пройти верифікацію, що вона зробила, проте обмеження по карті так і залишилися. Після цього у банку поставили нову умову – погасити кредитний ліміт.
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Можуть скасувати відстрочку та мобілізувати: юристи попередили – з чим краще не ризикувати
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
ТЦК жорстко взялося за переселенців: нові правила мобілізації
"Запропонували погасити весь кредитний ліміт, а потім вони можуть переглянути. Тобто зробили так, що карткою я вже користуватися не можу. Виникає питання, тоді навіщо потрібен такий банк, якщо кошти на рахунку просто так можуть заблокувати", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank застеріг клієнтів від серйозних фінансових втрат: через що можна залишитися без грошей.
Також наш портал інформував, Ощадбанк шокував клієнтку новими правилами: примусові кредити стали нормою.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку.