Monobank без попередження встановлює різноманітні обмеження на карткові рахунки клієнтів. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася на Monobank, бо їй спочатку відключили можливість користуватися кредитним лімітом, а потім взагалі встановили жорсткі обмеження без попередження і видимих причин.
"При спробі зробити переказ на іншу картку вискочило повідомлення про обмеження в користуванні карткою. Тобто це сталося просто так, без будь-яких попереджень", - поділилася клієнтка.
За словами жінки, вона звернулася до служби підтримки банку, але там не змогли обґрунтувати, чому трапилася така ситуація. Їй запропонували пройти верифікацію, що вона зробила, проте обмеження по карті так і залишилися. Після цього у банку поставили нову умову – погасити кредитний ліміт.
Будинки промерзнуть за півтора дня: хто виживе без опаленння, коли зима вдарить на повну
Європа зачиняє двері українцям: "Більше не здатні приймати усіх"
Правило трьох місяців: чи зникне розшук ТЦК автоматично за строком давності
Пенсію скоротять на 75%: хто втратить право на більшу частину виплати
"Запропонували погасити весь кредитний ліміт, а потім вони можуть переглянути. Тобто зробили так, що карткою я вже користуватися не можу. Виникає питання, тоді навіщо потрібен такий банк, якщо кошти на рахунку просто так можуть заблокувати", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank застеріг клієнтів від серйозних фінансових втрат: через що можна залишитися без грошей.
Також наш портал інформував, Ощадбанк шокував клієнтку новими правилами: примусові кредити стали нормою.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку.