Українці платять кілька платіжок за комунальні послуги. Серед них квитанції про оплату водопостачання.
У відомствах неодноразово наголошували на тому, що для правильних нарахувань потрібно своєчасно передавати інформацію про показники лічильника.
Але, як виявилося, трапляються ситуації, коли передана інформація не враховується щодо суми за послугу.
Про такий досвід розповів один із клієнтів "Київводоканалу". За словами чоловіка, він завжди передає показники до Київобленерго та Київводоканалу. І якщо з першою компанією немає жодних проблем, за воду йому нараховують зовсім інші цифри.
300 тисяч недоторканих: експерт вказав, кого не хочуть мобілізувати попри проблеми на фронті
Київстар заохочує нових клієнтів дешевими тарифами: чи не забули про "старих"
Перші відключення вже 28 січня: чи буде мобільний інтернет в українців через відмову від 3G
Київстар Lifecell та Vodafone дадуть можливість бути на зв'язку всього 100 на місяць
" І якщо з Київенерго все чітко і добре, то Водоканал ігнорує мої показники і посилає мені щомісяця якісь містичні цифри! Вони вже перевищили на 10 кубів реальність! У чат-боті сповнений ігнор!"
На всі закиди чоловіки відповіли у водоканалі. За їхніми словами, для уточнення всіх подробиць та вирішення ситуації потрібно виконати кілька дій.
Куди звертатися у такій ситуації
Зверніться до спеціалістів центру, електронною поштою (обирати адресу потрібно відповідно до вашого району)
Знайти список адрес електронної пошти можна за посиланням.
Нагадаємо, що це потрібно на кожній кухні: у "Нафтогазі" назвали обов'язкову умову для власників газових плит.
Раніше ми повідомляли, що доведеться встановлювати буржуйки: як може змінитися вартість газу для населення.