Користувачі часто скаржаться на приховані підключення послуг від "Київстар", і одна з них дівчина з нікнеймом @NeveselaBulba розповіла свою історію.
У пості на Х вона висловила невдоволення тим, що "Київстар" без її дозволу підключив до домашнього інтернету послугу, за яку надалі вимагали оплати. Причому дівчина взагалі не використовує домашній інтернет, і, за її словами, цей сервіс "працює, коли йому заманеться".
"А можна ви мені підключатимете щось тільки після моєї згоди? Що це за приколи? Ми вам щось підключимо, потім дізнаєтеся як відключити, але якщо забудете – платите 70 грн і пофіг що ви домашнім інтернетом взагалі не користуєтеся", – пише вона.
Коли дівчина намагалася зв'язатися з операторами, вони запропонували "найкращий варіант" – проаналізувати причини її невдоволення. Але попри всі зусилля вирішити проблему виявилося не так просто.
Зростання цін на мобільний зв’язок: тарифи Vodafone збільшаться на 60 гривень
Українцям виплатять нову зимову допомогу: перелік розширено - хто отримає гроші
Польща депортує тисячі українців: біженцям встановили нові вимоги для проживання
Комунальники запровадили новий платіж за воду: за що доведеться доплачувати
У коментарях під її постом інші користувачі висловили підтримку та поділилися схожими історіями, нарікаючи на приховані підключення та проблеми з відключенням послуг. Одні навіть пожартували, що треба писати законопроект, який регулював би такі "фінти" з боку компаній:
- "Може, напишете якийсь законопроєкт, щоб за такі фінти директору пальці ламали?"
- "Ну, це був би надто ідеальний світ. Як повідомив мені Київстар, навіть якщо в мене контракт, вони можуть підключати мені все, що завгодно, якщо поінформували про це".
- "Розраховано на тих, хто вчасно не відключить і буде просто тупо платити + най*бка пенсіонерів, які не шарять то відключити. Соціально відповідальний бізнес."
Відповідь від офіційного акаунту Київстару не змусила на себе довго чекати. У ньому оператор вибачився за "перестарання" та пообіцяв покращити процес відключення та підключення послуг.
Послуга "Гігабіт" надається як ознайомчий безкоштовний доступ, а після закінчення безкоштовного періоду можна попросити деактивацію через Direct.
Нагадаємо, мобільні оператори раптово підвищують ціни: подорожчання на 40-60 грн.
Раніше ми писали про те, що Vodafone позбавив абонентів вигідних тарифів: послуг стане менше, але платитимемо набагато дорожче
Крім того, Знай.ua повідомляв, Lifecell запустив новий тариф: скільки коштує і як отримати