Українські мобільні оператори надають своїм абонентам безкоштовну можливість отримати детальний звіт про використані послуги за обраний період.

Мобільний оператор, скріншот: YouTube

Така інформація допомагає контролювати витрати на мобільний зв'язок. Про це стало відомо на сторінці компанії Київстар. Згідно з Національною комісією з держрегулювання у сфері електронних комунікацій, оператори повинні надавати розшифрований рахунок, який включає:

  • номер абонента,
  • вид та обсяг послуг,
  • суму оплати за кожен сеанс зв'язку.

Важливо: отримати звіт можуть лише зареєстровані або контрактні абоненти. Анонімні користувачі такої послуги не отримають. Звіт можна запросити через мобільний додаток оператора або звернувшись до його магазину.

Київстар. Фото: Youtube

Популярні новини зараз

ТЦК не можуть діяти за законом: експертка пояснила причини

Зняв гроші або отримав переказ: за що банки почнуть блокувати українцям картки

Пенсійний фонд заявив про нововведення для українців: що змінилося з 1 січня

"Сюрприз", який може вдарити по гаманцях: пенсіонерам планують урізати важливу пільгу

Показати ще

Оператори також пропонують прості способи отримання інформації про тарифи:

  • lifecell: за командою *141#, абоненти можуть замовити послуги за тарифом або дізнатися про зміни у тарифах.
  • Київстар: дізнатися деталі тарифу можна за запитом 100012#, через додаток "Мій Київстар", або за номером 466*66.
  • Vodafone: інформація доступна за запитом 101#, за номером 1111, або через перевірку залишку послуг (1014#).

Ці зручні інструменти допомагають тримати під контролем витрати на зв'язок і бути в курсі актуальних пропозицій.

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" спамить абонентів рекламою замість потрібних СМС: як позбутися зайвих повідомлень

Також наш портал інформував, повернення до кнопок: чому підліткам радять замінити смартфони на старі телефони

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що у "Резерві+" не відображається відстрочка: у Міноборони підказали, що потрібно зробити