Українські мобільні оператори надають своїм абонентам безкоштовну можливість отримати детальний звіт про використані послуги за обраний період.
Така інформація допомагає контролювати витрати на мобільний зв'язок. Про це стало відомо на сторінці компанії Київстар. Згідно з Національною комісією з держрегулювання у сфері електронних комунікацій, оператори повинні надавати розшифрований рахунок, який включає:
- номер абонента,
- вид та обсяг послуг,
- суму оплати за кожен сеанс зв'язку.
Важливо: отримати звіт можуть лише зареєстровані або контрактні абоненти. Анонімні користувачі такої послуги не отримають. Звіт можна запросити через мобільний додаток оператора або звернувшись до його магазину.
ТЦК не можуть діяти за законом: експертка пояснила причини
Зняв гроші або отримав переказ: за що банки почнуть блокувати українцям картки
Пенсійний фонд заявив про нововведення для українців: що змінилося з 1 січня
"Сюрприз", який може вдарити по гаманцях: пенсіонерам планують урізати важливу пільгу
Оператори також пропонують прості способи отримання інформації про тарифи:
- lifecell: за командою *141#, абоненти можуть замовити послуги за тарифом або дізнатися про зміни у тарифах.
- Київстар: дізнатися деталі тарифу можна за запитом 100012#, через додаток "Мій Київстар", або за номером 466*66.
- Vodafone: інформація доступна за запитом 101#, за номером 1111, або через перевірку залишку послуг (1014#).
Ці зручні інструменти допомагають тримати під контролем витрати на зв'язок і бути в курсі актуальних пропозицій.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" спамить абонентів рекламою замість потрібних СМС: як позбутися зайвих повідомлень
Також наш портал інформував, повернення до кнопок: чому підліткам радять замінити смартфони на старі телефони
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що у "Резерві+" не відображається відстрочка: у Міноборони підказали, що потрібно зробити