Українці постають перед труднощами при спробі зняти готівку через банкомати державного "Ощадбанку". Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Клієнти скаржаться, що при спробі зняти готівку через банкомат пристрій виконує операцію не коректно. Вказана сума списується з рахунку, але на руки не видається.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

У результаті чекати на свої гроші українцям доводиться до 120 днів, оскільки саме такі терміни розв'язання проблеми називають у фінустанові.

"5 грудня банкомат списав 4000 грн з картки, а готівки не видав, сьогодні вже 19 грудня. Написали чекати ще до 120 днів, мовляв, карта іншого банку", - поділився клієнт.

Популярні новини зараз

Виплати зростуть, але не лише завдяки індексації: як зміняться пенсії у 2025 році

Українцям із газовими плитами треба заплатити за один прилад: що радять у "Нафтогазі"

Чекали-чекали і не дочекалися: чому в Україні не нараховують надбавку за вік

В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."

Показати ще

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Клієнти, які зіткнулися з такою проблемою, почали припускати, що банк може отримувати вигоду з таких ситуацій.

"Ощадбанк, зрозуміло, зацікавлений встановлювати несправне обладнання, потім затягувати такі справи наживатися на людях навіть в умовах війни. Що тут скажеш… що можна з'ясовувати 4 місяці? Хіба що придумати причину, щоб не повернути мої гроші", - обурився клієнт.

В "Ощаді" офіційно на скаргу не відреагували.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.

Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощад" висуває грабіжницькі ультиматуми.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці закривають рахунки в "Ощадбанку", але потім отримують повідомлення про борг: "Треба їхати до цього клятого..."