Клієнти запідозрили Приват у "махінаціях" з комунальними платіжками та звинуватили у порушенні умов, встановлених самим банком. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".

Українець заявив, що спробував скористатися пропозицією банку та взяти участь в акції, в рамках якої за оплату комуналки кредитними коштами нараховується кешбек.

"Приват24". Фото: скрін youtube

Однак після проведення кількох платежів виявилось, що ПриватБанк не виконує встановлених умов.

"ПриватБанк нещодавно запустив свій кешбек під назвою "Привіт", де є кешбек на комуналку за рахунок кредитних коштів. Як би ви не намагалися виконати умови, банк знімає комісію за використання кредитних коштів замість кешбеку", – поскаржився клієнт.

Популярні новини зараз

Дешевий зв'язок для пенсіонерів: у "Київстар" зробили заяву

Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила

У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей

Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати

Показати ще

Оплата комуналки через "Приват24". Фото: скрін youtube

За словами клієнта, два комунальні платежі коштували йому 150 гривень, які були зняті у вигляді комісії за кредитний ліміт. При цьому обіцяного кешбеку він так і не побачив.

"Якщо тільки на мені банк за 2 платежі нажився на 150₴, я лише з жахом уявляю, які реальні масштаби цього лохотрону", - додав українець.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли, що проблему клієнта візьмуть у роботу та намагатимуться вирішити її у найкоротші терміни.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, кредитки стають марним пластиком: "ПриватБанк позбавляє клієнтів важливої ​​послуги".

Також наш портал інформував, ПриватБанк скасував тарифи на основні послуги: кому дозволили не платити комісії.

Крім того, ми писали, збої у терміналах та банкоматах ПриватБанку: українці втрачають величезні суми.