Монобанк набирає все більшої популярності. Послугами установи користуються не лише звичайні люди, а й підприємці.

Монобанк вважається віртуальним банком, але, незважаючи на зручний і швидкий сервіс, зв'язатися буває вкрай важко. Одна із клієнток банку залишила негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.

Монобанк, скріншот з відео

За словами жінки, Монобанк заблокував рахунки та доступ до мобільного додатку. Але це не єдина неприємність, що сталася. Гроші з рахунку не повертають уже понад 2 тижні.

У клієнтки був рахунок ФОП та звичайний банківський рахунок. Усі податки сплачувались, а якщо потрібно, то надсилалися всі документи. Загалом на рахунку жінки було 30 тисяч гривень. Клієнтка подала заяву про повернення коштів та направила ще 2 жовтня, але протягом цього часу відповіді їй не надійшло. Термін обробки заяви за регламентом установи становить 3 дні, а на момент відгуку минуло вже 15 днів. Крім того, клієнтка дзвонить і пише у додаток щодня, але у відповідь отримує лише шаблонні фрази.

Популярні новини зараз

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх

"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

"Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обов'язки!" клієнт банку

Монобанк, фото Знай.ua

Відповідь банку

У відповідь на скаргу клієнтки банк вибачився і пояснив, що із заявою зараз.

"Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками На поточний момент кошти були направлені згідно із заявою" Монобанк

Відгук про Монобанк. Фото: скрін Мінфіну
Відгук про Монобанк. Фото: скрін Мінфін

Нагадаємо, що останнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів.

Раніше ми повідомляли, що Sim-картка не потрібна: українці можуть одержати нові номери через Monobank.