Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми квитанціями з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що в Україні споживачам почали надходити платіжки за газ із боргами. У компанії "Нафтогаз" вирішили прояснити ситуацію.
За інформацією прес-служби "Нафтогазу", у разі будь-яких непорозумінь чи питань щодо нарахувань клієнтам слід звернутися до служби підтримки.
Компанія "Нафтогаз" попереджає клієнтів про причини виникнення боргів у платіжках та дає рекомендації щодо їх уникнення.
Причини, які можуть призвести до появи додаткових сум за рахунками:
В Україні повністю перерахують пенсії: скільки отримуватимуть пенсіонери
Зима без води та опалення: українців чекає комунальний колапс
Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів
Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток
Помилки у показаннях лічильника або некоректно вказаний номер особового рахунку, що призводить до неправильного нарахування.
Затримка передачі даних: якщо показання не представлені вчасно, оператор газорозподільної мережі (ГРМ) може нарахувати розрахунковий, а не фактичний обсяг споживання.
Прострочені платежі: несвоєчасна оплата попередніх рахунків може призвести до нарахування додаткових сум.
"Важливо регулярно контролювати показання лічильника та перевіряти рахунки для своєчасного виявлення розбіжностей та запобігання боргам", - заявили представники компанії.
У разі виникнення питань боргу клієнти можуть звертатися за роз'ясненнями на електронну адресу client@gas.ua або скористатися чат-ботами для зручного обслуговування: Telegram: @GASUA та Viber: GASUA. Ці кроки допоможуть уникнути непорозумінь та точності у розрахунках за спожитий газ.
Нагадаємо, українці масово отримують "нульові" платіжки від "Нафтогазу".
Раніше повідомлялося, українці платять чужі борги по комуналці, поки сніговою грудкою ростуть свої: як перевірити.
Також, пенсії, тарифи, військовий стан та соцвиплати: що нового чекає на Україну в листопаді.