Клієнти Ощадбанку стикаються з неприємними ситуаціями при спробах зняти пенсії з банкоматів. Пенсіонерка поскаржилася, що, коли спробувала зняти кошти зі своєї картки, банкомат грошей не видав, але суму списав із рахунку.

Після цього вона одразу звернулася до банку, оформила заяву на повернення, проте, навіть через кілька місяців, гроші так і не надійшли назад.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Жінка наголосила, що вона дуже залежить від цих коштів, адже використовує їх на оплату лікування та для своїх щоденних витрат, пише Мінфін.

"Минуло вже 4 місяці, але проблема не вирішується" - зазначає жінка.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Пенсіонерка планує звернутися до Національного банку та інших відповідальних органів, аби їй нарешті повернули утримані банком кошти. У своїй скарзі вона вказала, що подібне ставлення до пенсіонерів є абсолютно неприпустимим, особливо коли мова йде про життєво необхідні кошти. Жінка додала, що сподівається на швидке втручання та остаточне вирішення питання.

Нацбанк - фото PaySpace Magazine

Ощадбанк поки не надав офіційної відповіді щодо цієї ситуації, залишаючи клієнтку чекати на реакцію.

Пенсіонер заходить доОщадбанку

Раніше ми повідомляли, Ощадбанк взяв у "заручники" пенсію українки, не дозволяють ні зняти гроші, ні закрити картку.

Нові правила "Ощадбанку" можуть залишити пенсіонерів без виплат, як захистити свої гроші- більш детально на Знай.ua.

Нагадаємо, Ощадбанк відбирає в українців останні копійки, пенсіонери змушені чекати виплат місяцями.