Клієнти Ощадбанку стикаються з неприємними ситуаціями при спробах зняти пенсії з банкоматів. Пенсіонерка поскаржилася, що, коли спробувала зняти кошти зі своєї картки, банкомат грошей не видав, але суму списав із рахунку.
Після цього вона одразу звернулася до банку, оформила заяву на повернення, проте, навіть через кілька місяців, гроші так і не надійшли назад.
Жінка наголосила, що вона дуже залежить від цих коштів, адже використовує їх на оплату лікування та для своїх щоденних витрат, пише Мінфін.
"Минуло вже 4 місяці, але проблема не вирішується"
У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК
Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
Без світла сиділи, тепер без води: в Україні запроваджують погодинні графіки водопостачання
Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати
Пенсіонерка планує звернутися до Національного банку та інших відповідальних органів, аби їй нарешті повернули утримані банком кошти. У своїй скарзі вона вказала, що подібне ставлення до пенсіонерів є абсолютно неприпустимим, особливо коли мова йде про життєво необхідні кошти. Жінка додала, що сподівається на швидке втручання та остаточне вирішення питання.
Ощадбанк поки не надав офіційної відповіді щодо цієї ситуації, залишаючи клієнтку чекати на реакцію.
Раніше ми повідомляли, Ощадбанк взяв у "заручники" пенсію українки, не дозволяють ні зняти гроші, ні закрити картку.
Нові правила "Ощадбанку" можуть залишити пенсіонерів без виплат, як захистити свої гроші- більш детально на Знай.ua.
Нагадаємо, Ощадбанк відбирає в українців останні копійки, пенсіонери змушені чекати виплат місяцями.