Скарг на роботу "ПриватБанку" стає все більше з кожним днем. Цього разу українка заявила, що їй несправедливо заморозили чималу суму грошей, бо запідозрили у шахрайстві.
Віддгук жінка залишила на порталі "Мінфін". За її словами, вона вже п'ятий місяць не може отримати доступу до своїх 116 000 грн, при цьому банк розірвав з нею контракт про співпрацю. Українка надала всі документи, які підтверджують, що гроші отримані не шахрайським шляхом, але цього ПриватБанку виявилося недостатньо.
"Банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату, а саме "з якої причини були заблоковані кошти". Відповідь чекала місяць. В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі.
А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів", - написала жінка.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Навіть у поліції довели, що жінка – не шахрайка, але у банку постійно вигадують інші причини, щоб не віддавати гроші. Більше того, Приват вирішив з нею судитися.
"Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію", - додала вона.
Нагадаємо, ПриватБанк виплатить українцям додаткову допомогу: як отримати
Раніше ми писали про те, що українка заявила, що "Нафтогаз" повісив на неї борг сусідки: що робити в такому разі
Як повідомляв Знай.ua, субсидії в Україні: у ПФУ повідомили про важливе нововведення