Найбільша українська державна компанія "Укрпошта", яка займається доставкою поштових відправлень, і де мільйони громадян вже звикли отримувати пенсійні виплати, а також платити за комунальними рахунками, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу представники "Укрпошти" підказали українцям, які підозрюють, що у них було вкрадено або "розформовано" посилку, як чинити в такому разі.
Про це стало відомо завдяки інформації на офіційній сторінці "Укрпошти" у мережі Facebook.
Клієнтка компанії написала: "Посилку перебрали, прорвані подарункові коробки з речами в посилці. Вкрадені 3 штуки парфумів SI ARMANI 2 комплекти спідньої білизни, шоколаду 5 штуку вкрадено, шкарпетки 10 пар. Відправляла дитині з Чехії в Україну".
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Представники компанії "Укрпошта", у свою чергу, надали відповідь.
Виявляється, що у разі отримання поштового відправлення з виявленими дефектами, адресат повинен наполягати на розтині та складанні Акту.
У разі виявлення недостачі, заміни, повного або часткового пошкодження або псування вкладення працівник поштового зв'язку складає акт у трьох примірниках, який підписується ним, керівником об'єкта поштового зв'язку та одержувачем.
Один екземпляр акта видається одержувачу. Акт необхідний для перевірки, щоб визначити на якому саме етапі пересилання відправлення виникла недостача/пошкодження.
Висунення претензій з питання відсутності або псування вкладення поштового відправлення після його отримання та розтину будинку, на жаль, неможливо.
"Для подальшого розгляду Вашого звернення рекомендуємо заповнити заяву на компенсацію (шаблон додається) та завірити її підписом, а також надати фото чеку та Акту. Документи є можливість надіслати на електронну адресу: ukrposhta@ukrposhta.ua.", - розповіли в "Укрпошті".
Нагадаємо, розібратися з платіжками стане легше: у "Газмережі" повідомили про важливе оновлення.
Раніше повідомлялося, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди пропадають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою.
Також, втрата посилки на поштовому відділенні: інструкція як отримати компенсацію за неї.