Оператор мобільного зв'язку Lifecell дарує знижки на послуги, а потім непомітно анулює їх, що провокує сплеск невдоволення з боку клієнтів. Про це свідчить скарга на Facebook-сторінці компанії.
За словами українки, компанія надала знижку на 120 днів, проте пізніше без повідомлення її скасувала, а з рахунку списали кошти без пояснень.
"Ви спочатку надали знижку на 120 днів до 11.06.2025, а потім, без попередження, без смс, зняли цю знижку, знявши з мене кошти невідомо чого, навіщо ви обманюєте споживачів? Спочатку обіцянка, а потім невиконання обіцяного", - йдеться у скарзі.
Крім того, за словами абонентки, Lifecell двічі надсилав SMS із вимогою достроково поповнити рахунок, попри наявність великої кількості хвилин у тарифі. Це створює в користувачів враження штучного тиску та невиправданих фінансових втрат.
Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
Гороскоп на сьогодні 5 липня: заздрість, приховані інтриги та оригінальні ідеї – прогноз для всіх знаків Зодіаку
Чим менша пенсія, тим більше доплатять: кому з пенсіонерів пощастить у липні
Українцям встановили обмеження: не вдасться перевезти через кордон
Також українка зазначила, що з кожним роком оператор все менш уважно ставиться до скарг, хоч би якими об'єктивними вони були.
"Чим далі, тим якість обслуговування абонентів стає дедалі гіршою, з кожним роком ваше ставлення до абонентів, до скарг абонентів стає все більш некоректним та принизливим", - написала жінка.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, до кінця року без підвищень, але з нюансом: мобільні оператори погодилися зберегти поточні тарифи.
Також наш портал інформував, мобільний зв'язок за копійки: як заощадити на послугах мобільних операторів.
Крім того, ми писали, тарифи на мобільний зв'язок в Україні зростуть у рази: підтягнуті до європейських.