Поповнення валютної картки у відділенні ПриватБанку обернулося для українця зникненням значної суми. Про це він розповів у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

За словами клієнта, він прийшов у відділення ПриватБанку, де через термінал планував поповнити валютну картку на 3600 доларів. Однак, після внесення останньої купюри пристрій попросив документи про походження коштів.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Чоловік, не встигнувши зреагувати, виявив, що в результаті на рахунок зарахувалася не вся сума - 100 доларів зникли.

"Відбулось зарахування суми 3500 доларів, а 100 доларів пропали", - написав українець.

Популярні новини зараз

З кордону відразу до ТЦК: що може чекати на чоловіків при виїзді

Українцям встановили обмеження: не вдасться перевезти через кордон

Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт

Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування

Показати ще

Після численних звернень до служби підтримки ПриватБанку йому заявили, що повернення коштів неможливе і порадили звертатися до правоохоронних органів.

Термінал ПриватБанку, фото: youtube

"5-6 відмов прийшло пишуть, операція успішна, збоїв автомата не виявлено, немає підстав для поновлення коштів. Кажуть, якщо не згодні звертайтеся в поліцію", - скаржиться клієнт.

При цьому навіть проведення інкасації не дало жодного результату. Однак клієнт не має наміру миритися з ситуацією і планує скаржитися до вищих інстанцій.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, безпричинне блокування та драконівські відсотки: ПриватБанк залишає клієнтів без грошей.

Також наш портал інформував, на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк залишає українців без коштів: масові розриви договорів в односторонньому порядку.