Українці нерідко виявляють невідповідності між реальним споживанням та сумою у платіжці за газ. При цьому деякі споживачі одержують рахунки завищені майже наполовину. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
У побутових споживачів накопичуються борги за спожитий газ навіть за регулярної оплати рахунків. Головна причина – некоректні нарахування у платіжках.
Так, до компанії звернулася українка, яка заявила, що щомісяця використовує лише 10 кубометрів газу, проте постійно отримує рахунок на 14 кубів, тобто майже наполовину більше.
"Шахраї, я використовую до 10 кубів щомісяця, а вони мені пишуть щомісяця у платіжці, що я маю використовувати по 14 кубів щомісяця, і накопичується якийсь незрозумілий борг", - скаржиться українка.
Гороскоп на тиждень 1-7 червня для всіх знаків Зодіаку: Близнят розриває, Діви метушаться, а Козорогам краще бути одним
Більше ніяких бусиків та бійок з ухилянтами: ТЦК зобов'язали проводити мобілізацію за новими правилами
В Україні можуть ліквідувати ТЦК: мобілізацію хочуть реформувати, ухилянтів залишать у спокої?
У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
Жінка заявила, що не має наміру погашати заборгованість, яка існує лише на паперах постачальника.
У "Нафтогазі" відреагували на скаргу клієнтки, але замість пояснення відхрестилися від причетності до завищених рахунків. Фахівці заявили, що нарахуванням обсягів займається оператор ГРМ, тому споживачам слід звертатися саме до нього.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тривожні дзвіночки: що потрібно перевірити в будинку, якщо раптово збільшилися рахунки за газ.
Також наш портал інформував, сума, терміни та правила оплати: "Газмережі" звернулися до споживачів з приводу "другої" платіжки.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, тарифи на тепло та гарячу воду переглядатимуть: чи чекатимуть українці на підвищення платежів.