Послугами Ощадбанку користуються мільйони людей з усіх куточків країни. Окрім послуг, українці одержують на картки соціальні виплати, зарплати.
Але за певних умов гроші можуть зніматися самим банком.
На офіційній сторінці фінансової установи, працівники банку відповідають на запитання, що цікавлять клієнтів. Так, до Ощадбанку звернувся українець із проблемою, яка може виникнути у багатьох клієнтів. Щомісяця у нього знімаються кошти за смс-повідомленням від банку. Він намагався вимкнути послугу, але це ніяк не виходило.
"У додатку Ощад вже довгий час не вдається відключити смс інформування. Щомісяця з карток знімає 10 гривень і ніяк не виходить це відключити"
Мобілізація працівників ТЦК: хто тепер виловлюватиме ухилянтів
Українцям дозволили не платити за доставку газу: кому доведеться писати заяву
Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою
Затримання чи повістка: юрист пояснив, чим завершиться зустріч з ТЦК
У клієнта вдалося відключити послугу на якийсь час, але потім гроші почали списувати заново.
Що відповіли спеціалісти банку
Працівник банку звернув увагу, що відключити смс можна досить просто – у додатку банку. Але це не поширюється на власників рахунку, який відкрили через "Ощад24". Щоб відключити послугу смс інформування для карток, оформлених через додаток банку, потрібно скористатися чат-ботом, або зателефонувати з фінансового номера на контакт-центр: 0800210800. Таким чином, смс повідомлення не надходитимуть, а кошти не зніматимуться щомісяця.
Нагадаємо, що 100 гривень і не більше: українців обурили нові правила переказів від "Ощадбанку".
Раніше ми повідомляли про технічні збої в Ощадбанку: цілі сім'ї залишаються без грошей.