Послугами Ощадбанку користуються мільйони людей з усіх куточків країни. Окрім послуг, українці одержують на картки соціальні виплати, зарплати.

Але за певних умов гроші можуть зніматися самим банком.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

На офіційній сторінці фінансової установи, працівники банку відповідають на запитання, що цікавлять клієнтів. Так, до Ощадбанку звернувся українець із проблемою, яка може виникнути у багатьох клієнтів. Щомісяця у нього знімаються кошти за смс-повідомленням від банку. Він намагався вимкнути послугу, але це ніяк не виходило.

"У додатку Ощад вже довгий час не вдається відключити смс інформування. Щомісяця з карток знімає 10 гривень і ніяк не виходить це відключити" скаржиться чоловік

Популярні новини зараз

Мобілізація з 18 років: хто попаде під особливу увагу ТЦК

Індексація "вкрала" надбавки: хто з пенсіонерів втратить щомісячні доплати

Тривожні дзвіночки: що потрібно перевірити в будинку, якщо раптово збільшились рахунки за газ

Переведення годинників на літній час: українцям оголосили важливе уточнення

Показати ще

У клієнта вдалося відключити послугу на якийсь час, але потім гроші почали списувати заново.

Термінал "Ощадбанку", скріншот: YouTube

Що відповіли спеціалісти банку

Працівник банку звернув увагу, що відключити смс можна досить просто – у додатку банку. Але це не поширюється на власників рахунку, який відкрили через "Ощад24". Щоб відключити послугу смс інформування для карток, оформлених через додаток банку, потрібно скористатися чат-ботом, або зателефонувати з фінансового номера на контакт-центр: 0800210800. Таким чином, смс повідомлення не надходитимуть, а кошти не зніматимуться щомісяця.

Звернення до "Ощадбанку". Фото: скрін Фейсбук

Відповідь "Ощадбанку". Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, що 100 гривень і не більше: українців обурили нові правила переказів від "Ощадбанку".

Раніше ми повідомляли про технічні збої в Ощадбанку: цілі сім'ї залишаються без грошей.