Українці втрачають останні гроші через некоректну роботу банкоматів державного ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка знімала з картки чоловіка гроші, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Однак операція не вдалася через помилку в роботі пристрою. Клієнтці пообіцяли, що гроші автоматично повернуться на карту, проте цього не сталося.
"Сума була 400 грн, карта Універсал банку, кошти порахувало, але не видало, написало, що будуть повернуті автоматично на картку, але ні того дня, ні протягом наступного - кошти не повернулися", - поділилася жінка.
Після звернення власника картки до ПриватБанку виявилося, що кошти зовсім не повернуть. Жінка зазначила, що хоч сума і була незначною, але це були останні гроші, а відмова у їхньому поверненні нічим не аргументована.
Держава розщедриться? Чого чекати від індексації пенсій у 2026 році
Ухилянтів більше не візьмуть на роботу: роботодавців змусять перевіряти
В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою
ПриватБанк бере комісію за зняття грошей: про які додаткові витрати варто знати
"Звернувся чоловік на гарячу лінію, довго вони думали і о чудо, відмова! На той момент то були останні кошти на картці.Невже не видно надлишок по банкомату? Невже не видно по камері?", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, безпричинне блокування та драконівські відсотки: ПриватБанк залишає клієнтів без грошей.
Також наш портал інформував, хочеш повернути гроші – плати: ПриватБанк приголомшив українця, який втратив 5000 гривень через збій.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, розраховували на захист від шахрайства, а отримали відмову: як "ПриватБанк" ігнорує своїх клієнтів через страховку.