Багато українців скаржаться, що вдома світло то яскраве, то тьмяне, а побутова техніка іноді поводиться дивно. Вся справа у нестабільному напрузі.
У "Запоріжжіобленерго" пояснили, яким воно має бути і куди звертатися, якщо є проблеми.
Норма для житлових будинків – від 207 до 253 В. Якщо показники виходять за ці межі, потрібно діяти:
Спочатку перевірте внутрішньобудинкові мережі. Якщо ви живете в багатоповерхівці, зверніться до ОСББ або компанії, що управляє. Часто проблема саме там. Якщо мережі гаразд, йдемо далі.
ПриватБанк змінив ліміти на видачу готівки: яку суму можна зняти
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
Нові правила переказів: які гроші заборонять переказувати
ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати
Повідомте проблему в обленерго. Можна написати на пошту або зателефонувати за номером свого постачальника послуг, або прийти до Центру обслуговування споживачів.
Чекайте на фахівців. Протягом 15 робочих днів до вас повинні приїхати електрики, щоб з'ясувати причину стрибків.
Якщо проблема підтвердиться, її усунуть. Крім того, вам належить компенсація – за весь період, поки напруга була нестабільною.
Мешканці приватних будинків одразу звертаються до обленерго, пропускаючи перший крок.
Головне – не ігнорувати стрибки напруги. Вони можуть не тільки вивести з ладу техніку, а й спричинити пожежу.
Нагадаємо, в Україні ціни на комуналку несподівано рвонули нагору: що подорожчало найбільше
Раніше ми писали, що в Україні відчайдушно хочуть стримати зростання цін: інфляція постійно прискорюється
Крім того, Знай.ua повідомляв, нас обманювали роками: експерт розбив міф про необхідність високих тарифів на комуналку