Більшість українців повністю перейшли на електронне обслуговування у сфері комунальних послуг. Однак залишається чимало споживачів, які вважають паперові рахунки надійнішим способом "комунікації" з постачальником послуг.
У "Нафтогазі" попередили, що в деяких випадках розсилка паперових платіжок може не проводитись.
За словами фахівців газопостачальної компанії, побутові споживачі за своїм бажанням можуть обрати зручний формат платіжок за спожитий газ – електронні чи паперові.
Електронні платіжки стають доступними в особистому кабінеті споживача з 10 числа, а паперові доставляються листоношею після 20-го числа. Але в деяких випадках платіжку в поштовій скриньці не можна знайти.
Українцям зменшать пенсії: кому знизять виплати та на скільки
Ще одна країна ЄС обмежить допомогу українцям: що буде з виплатами та житлом
Неправомірні списання: українці втрачають гроші після користування банкоматами "Привату"
Грошова допомога для пенсіонерів: хто може отримати майже 3 тисячі гривень
Розсилання паперових платіжок не проводиться, якщо:
- споживач має переплату за спожитий газ;
- споживач заздалегідь сплатив спожитий газ, до 12 числа;
- споживач активував електронні рахунки (в особистому кабінеті на сайті "Нафтогазу").
Якщо платіжка відсутня з іншої причини, то споживачам варто звернутися до служби підтримки компанії "Нафтогаз".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, щоб уникнути проблем із платіжками: "Нафтогаз" закликав споживачів оновити дані.
Також наш портал інформував, сотні тисяч штрафу за дрібні нюанси з лічильником: газовики вивертають українцям кишені.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям надходять листи від "Газмереж" з додатковими вимогами: як розпізнати шахрайську схему.