Більшість українців повністю перейшли на електронне обслуговування у сфері комунальних послуг. Однак залишається чимало споживачів, які вважають паперові рахунки надійнішим способом "комунікації" з постачальником послуг.

У "Нафтогазі" попередили, що в деяких випадках розсилка паперових платіжок може не проводитись.

Платіжки за газ. Фото: скрін youtube

За словами фахівців газопостачальної компанії, побутові споживачі за своїм бажанням можуть обрати зручний формат платіжок за спожитий газ – електронні чи паперові.

Електронні платіжки стають доступними в особистому кабінеті споживача з 10 числа, а паперові доставляються листоношею після 20-го числа. Але в деяких випадках платіжку в поштовій скриньці не можна знайти.

Популярні новини зараз

У пріоритеті – вантажівки та бусики: в українців почали вилучати автомобілі на потреби ЗСУ

Важливе нововведення з 1 серпня: стосується всіх, у кого є банківські картки

ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити

Пенсіонерам виплатять по 870 гривень на місяць: хто отримає надбавку

Показати ще

Платіжки за газ. Фото: скрін youtube

Розсилання паперових платіжок не проводиться, якщо:

  • споживач має переплату за спожитий газ;
  • споживач заздалегідь сплатив спожитий газ, до 12 числа;
  • споживач активував електронні рахунки (в особистому кабінеті на сайті "Нафтогазу").

Якщо платіжка відсутня з іншої причини, то споживачам варто звернутися до служби підтримки компанії "Нафтогаз".

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, щоб уникнути проблем із платіжками: "Нафтогаз" закликав споживачів оновити дані.

Також наш портал інформував, сотні тисяч штрафу за дрібні нюанси з лічильником: газовики вивертають українцям кишені.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям надходять листи від "Газмереж" з додатковими вимогами: як розпізнати шахрайську схему.