Українці залишаються без грошей після використання банкоматів ПриватБанку. Про це свідчить чергова скарга на порталі "Мінфін".
Використання банкоматів перетворилося на справжню лотерею – українці скаржаться, що залишаються без грошей після спроби зняти готівку.
Так, українка заявила, що втратила 10 000 гривень через помилку у роботі банкомата. Гроші списалися з рахунку, проте видані не були. З поверненням грошей також виникають проблеми.
"Банкомат не видав мені кошти в сумі 10 тисяч гривень, на екрані вибило технічну несправність, і гроші з'їло, але з рахунку списало. Карта була іншого банку, я сформувала заявку, за якою минув місяць, кошти досі не повернуто", - поділилася українка.
Рахунок йде на дні: обленерго звернулися до споживачів з важливою вимогою
Абоненти можуть захиститися від подорожчання зв'язку: Lifecell показав "лазівку"
Пів року безкоштовного житла: українцям у Европі дали час зібрати валізи
"Київстар" шокував пенсіонерів новими тарифами, але дав шанс платити менше: що потрібно зробити
Вийшло так, що через технічні проблеми з боку банку жінка змушена випрошувати свої чесно зароблені гроші й чекати повернення, не розуміючи реальних термінів розв'язання проблеми.
"Чому я маю вибивати у банків свої особисто зароблені кошти, хвилюватися, чекати по півроку повернення власних коштів? Невже це проблема повернути клієнту його власні гроші", - обурилася українка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонери залишаються без грошей: "ПриватБанк блокує картки для виплат".
Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".
Крім того, ми писали, понад три зняття готівки – і рахунок заблокують? НБУ розповів про нові правила фінмоніторингу.