Українці залишаються без грошей після використання банкоматів ПриватБанку. Про це свідчить чергова скарга на порталі "Мінфін".

Використання банкоматів перетворилося на справжню лотерею – українці скаржаться, що залишаються без грошей після спроби зняти готівку.

ПриватБанк, скрін з YouTube

Так, українка заявила, що втратила 10 000 гривень через помилку у роботі банкомата. Гроші списалися з рахунку, проте видані не були. З поверненням грошей також виникають проблеми.

"Банкомат не видав мені кошти в сумі 10 тисяч гривень, на екрані вибило технічну несправність, і гроші з'їло, але з рахунку списало. Карта була іншого банку, я сформувала заявку, за якою минув місяць, кошти досі не повернуто", - поділилася українка.

Популярні новини зараз

Рахунок йде на дні: обленерго звернулися до споживачів з важливою вимогою

Абоненти можуть захиститися від подорожчання зв'язку: Lifecell показав "лазівку"

Пів року безкоштовного житла: українцям у Европі дали час зібрати валізи

"Київстар" шокував пенсіонерів новими тарифами, але дав шанс платити менше: що потрібно зробити

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Вийшло так, що через технічні проблеми з боку банку жінка змушена випрошувати свої чесно зароблені гроші й чекати повернення, не розуміючи реальних термінів розв'язання проблеми.

"Чому я маю вибивати у банків свої особисто зароблені кошти, хвилюватися, чекати по півроку повернення власних коштів? Невже це проблема повернути клієнту його власні гроші", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонери залишаються без грошей: "ПриватБанк блокує картки для виплат".

Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".

Крім того, ми писали, понад три зняття готівки – і рахунок заблокують? НБУ розповів про нові правила фінмоніторингу.