Державний ПриватБанк раптово встановлює обмеження на картки клієнтів – неможливо провести навіть елементарні операції. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українець розповів, що отримав дивний дзвінок із банку, а за кілька днів не зміг провести комунальний платіж. Виявилося, що ПриватБанк заблокував йому вхід до власного кабінету, чим обмежив використання власних коштів.
"Через 2 дні хотів оплатити комуналку з кабінету, а вхід до особистого кабінету виявився заблокованим. Я не стикався з такою ситуацією і був у паніці. Чому мене не повідомили про блокування? І що я міг порушити? Служба підтримки, як завжди, виявилася марною", - обурився клієнт.
Через півдня розглядів та походів у відділення ПриватБанку вдалося з'ясувати, що обмеження були встановлені службою безпеки банку. Однак клієнт наголосив, що жодних передумов для санкцій не було.
Українцям запровадили нові пільги на комунальні послуги: кому допоможуть погасити платіжки
Тарифи на мобільний зв'язок: у "Київстарі" зробили важливу заяву
Гороскоп на 16 січня: зірковий прогноз на четвер – як впоратися з "мотлохом" у голові
Скасували географію 10 класу, але додали новий предмет 8 та 9: у школах запровадять новий урок
"З моєї картки "Для виплат" я оплачував лише комуналку та покупки в "Розетці" - ну ніяк на відмивання грошей це не схоже", - наголосив українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.
Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".