Державний ПриватБанк раптово встановлює обмеження на картки клієнтів – неможливо провести навіть елементарні операції. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українець розповів, що отримав дивний дзвінок із банку, а за кілька днів не зміг провести комунальний платіж. Виявилося, що ПриватБанк заблокував йому вхід до власного кабінету, чим обмежив використання власних коштів.

Приват24. Фото: скрін youtube

"Через 2 дні хотів оплатити комуналку з кабінету, а вхід до особистого кабінету виявився заблокованим. Я не стикався з такою ситуацією і був у паніці. Чому мене не повідомили про блокування? І що я міг порушити? Служба підтримки, як завжди, виявилася марною", - обурився клієнт.

Через півдня розглядів та походів у відділення ПриватБанку вдалося з'ясувати, що обмеження були встановлені службою безпеки банку. Однак клієнт наголосив, що жодних передумов для санкцій не було.

Популярні новини зараз

Українцям запровадили нові пільги на комунальні послуги: кому допоможуть погасити платіжки

Тарифи на мобільний зв'язок: у "Київстарі" зробили важливу заяву

Гороскоп на 16 січня: зірковий прогноз на четвер – як впоратися з "мотлохом" у голові

Скасували географію 10 класу, але додали новий предмет 8 та 9: у школах запровадять новий урок

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"З моєї картки "Для виплат" я оплачував лише комуналку та покупки в "Розетці" - ну ніяк на відмивання грошей це не схоже", - наголосив українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.

Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, чи варто довіряти програмі кешбеку: "ПриватБанк відреагував на скандал з конфіденційністю клієнтських даних".