Банкомати, як і будь-яка інша техніка, можуть виходити з ладу. Іноді це трапляється у той момент, коли клієнт намагається зняти готівку.

Які кроки потрібно зробити у разі збою, щоб повернути кошти, розповіли фахівці Ощадбанку у відповідь на скаргу клієнта у соціальній мережі facebook.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Українець поскаржився до "Ощада", що ще два місяці тому не зміг отримати готівку з банкомата, а питання не вирішене досі.

"6 місяців тому ви вкрали у мене з карти 2 тисячі і ваші працівники підтвердили. Може настав час повернути вкрадені кошти з банкомата", - написав клієнт.

Популярні новини зараз

Абоненти залишаються без грошей та зв'язку: "Київстар" зачищає рахунки під нуль

Пенсіонерам дали трохи більше тижня: що потрібно зробити, щоб не мати проблем з ПФУ

Податки затвердили: з якими сумами попрощаються українці з 1 січня

"Навіть боєприпаси не хочуть носити": офіцер ЗСУ закликав відмовитись від примусової мобілізації

Показати ще

Банкомат "Ощадбанку", скріншот: YouTube

У фінустанові визнали, що часом у роботі банкоматів можуть відбуватися збої. Для таких ситуацій є чіткий алгоритм дій, який допоможе повернути кошти.

"Якщо під час видачі готівки відбувся збій кошти можуть автоматично повернутися на карту або залишитися в окремій касеті банкомату. В таких випадках ми радимо звертатися до банку емітента карти для уточнення подальших своїх дій та процедури повернення коштів", - відповіли у "Ощадбанку".

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін facebook.com/oschadbank

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.

Також наш портал інформував, хочеш сплатити комуналку – купи страховку: "Ощадбанк" висуває грабіжницькі ультиматуми.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці закривають рахунки в "Ощадбанку", але потім отримують повідомлення про борг: "Треба їхати до цього клятого..."