В Україні продовжуються тимчасові проблеми з якістю мобільного зв'язку, які спричинені відключеннями світла. Багато абонентів одного з найбільших операторів - "Київстару" незадоволені тим, що зв'язок "кульгає", а тарифна політика продовжує тиснути на гаманець.
Один із українців, який користується послугами мобільного оператора, вирішив звернутися до користувачів мережі, і дізнатися, чи мають вони вже альтернативу на найближчий час.
Про це стало відомо завдяки новій публікації користувача мережі Х під ніком "Павло А*".
"Шановні користувачі київстар, яким знову підвищили тарифи, що робитимете? Вже знайшли якісь нормальні тарифи в інших операторів? Тому що щось мене це трохи вибестило", - запитує Павло.
Гороскоп на 14 грудня: як використати суботу на повну котушку
Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила
У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей
Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати
Представники помітили публікацію, і вирішили відповісти: "Ми розуміємо ваше невдоволення і можемо пояснити, чому компанія прийняла це рішення. Ця зміна необхідна для того, щоб мати можливість і надалі закуповувати генератори, акумулятори та підтримувати роботу мережі під час блекаутів".
Однак це не всі, інші абоненти "Київстару" теж взялися активно ділитися своїми переживаннями з приводу підвищення тарифів, які сягають 40%.
Ось що пишуть люди:
"Ви підняли тариф на 40 (сорок!) відсотків. Попереднє її підняття відбулося у квітні. Якщо порівнювати березень цього року, і те що буде зараз - ціна збільшилася майже вдвічі. Чому я маю думати, що наступного грудня я не платитиму ще вдвічі більше? (у блекаути ви не працюєте)", - додав Павло.
"При відключеннях розданий на ноутбук лайфсел працює швидше і довше, ніж домашній "резервний" Київстар і якщо в перші відключення десь 40-70 хвилин бував інтернет, то з кожним місяцем ставало лише відчутно гірше". Дайте нам більше грошей за те, що ми стали гіршими, топ стратегія";
"Які генератори? За три роки повномасштабної ви не закупили до цих пір їх? Або може лайфсел у вас вкрав?! Сците у вуха просто. Ви вирішили їх заробити так, коли ціни на все підняли, тільки не зп";
"Але ви цього не робите. Зв'язок просто зникає разом зі світлом, як це було два роки тому. Однаково і для міста мільйонника, і для маленького села. Тоді кому я оплачую зв'язок, якщо у мене його немає?".
Нагадаємо, абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку.
Раніше повідомлялося, Lifecell запропонував абонентам заморозити тариф та забути про підвищення цін до 2025 року.
Також, "Київстар" безпрецедентно підвищує ціни: за що будуть бити більше.