4 грудня у мережі здійнявся резонанс через інформацію, що при оформленні картки «Національного кешбеку» у ПриватБанку клієнти автоматично дають згоду на розкриття банківської таємниці.
Ідеться про пункт у заяві про відкриття рахунку, який дозволяє передавати інформацію про платіжні операції третім особам у рамках постанов Кабміну.
ПриватБанк відреагував оперативно, назвавши подібні заяви перекручуванням фактів. У прес-службі банку запевнили:
- Дані клієнтів передаються виключно для розрахунків у межах програми кешбеку.
- Банк діє в суворій відповідності до законодавства та нормативно-правових актів.
ПриватБанк
Перед відкриттям рахунку для участі в програмі «Національний кешбек» кожен клієнт підписує дозвіл на передачу даних про транзакції. Але мова йде тільки про операції, пов’язані з витратами чи поверненнями товарів у магазинах, які беруть участь у програмі.
У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК
Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати
Українцям встановили обмеження: не вдасться перевезти через кордон
Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
ПриватБанк наголосив, що:
- Інші дані клієнтів, які не стосуються кешбеку, не передаються третім особам.
- Усі процеси прозорі та відповідають стандартам безпеки.
Клієнти і працівниця ПриватБанку
За українським законодавством, розкриття банківської таємниці потребує письмового дозволу клієнта. ПриватБанк зазначив, що дотримується цієї вимоги та несе відповідальність за конфіденційність усіх даних.
Попри гучні заяви в мережі, ПриватБанк переконує, що програма «Національний кешбек» є безпечною для користувачів. Однак підписуючи документи, важливо уважно ознайомлюватися з їх змістом і розуміти, на що саме ви даєте згоду.
Раніше ми розповідали, що можна залишитись без зарплати чи пенсії: банкомати "Ощада" дають збій
Також, податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо