Оплата за комунальні послуги – це не така проста справа. Часті зміни постачальників, своєчасне представлення показань лічильників та зміни в оплаті...
Не дивно, що споживач може іноді помилитись і відправити кошти не на потрібний рахунок.
Що робити в такому разі розповіли спеціалісти компанії "YASNO".
Як чинити у випадку, коли ви звичним способом оплатили комунальні, проте платіжка не відобразилася в Особистому кабінеті YASNO або продовжують надходити смс-повідомлення від постачальника про заборгованість.
Неминуче зростання тарифів: на які послуги зростуть ціни
ПриватБанк без попередження блокує рахунки
В Україні планують ввести ще одну пенсію
Польща змінила правила в'їзду для українців
Щоб не втратити свої кровно зароблені та переказати помилково сплачені гроші на правильний особовий рахунок, клієнту потрібно надіслати електронною поштою kyiv@yasno.com.ua скан-копії таких документів:
- квитанції про здійснену оплату, а у разі, якщо у квитанції вказано лише номер банківської картки, то необхідно також надати підтвердження власника картки;
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок, форма довільна, але обов'язково вказати особовий рахунок, на який слід переказати кошти;
- документа, що підтверджує особу, наприклад перша сторінка паспорта.
Фахівці YASNO розглядають звернення протягом 2-3 днів і протягом цього часу кошти зарахують на ваш особистий рахунок.
Нагадаємо, що ризикуєте переплачувати за світло через банальну помилку: роз'яснення енергетиків.
Раніше ми повідомляли, що низькі тарифи залишають комунальників без грошей: кубометр води буде за новими цінами.
Також стало відомо, що за світло дехто заплатить менше: українцям розповіли хитрість економії на комуналці.