Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що Держспоживслужба вже провела 203 позапланові перевірки комунальних підприємств та виявила порушення на мільйони гривень.

В результаті накладено штрафи, складено розпорядження, а споживачам повернуто понад 1,6 млн грн за необґрунтовано нараховані суми.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Держспоживслужби.

Рахунок за комуналку. Фото: скрін youtube

З початком опалювального сезону українцям слід уважніше перевіряти рахунки за житлово-комунальні послуги. Держспоживслужба продовжує захищати споживачів від необґрунтованих нарахувань, проводячи позапланові перевірки.

Популярні новини зараз

Перший день зими принесе українцям підвищені пенсії: хто опинився у списках ПФУ та ООН

"Ракети полетять в ці міста": астролог попередив про масштабні атаки росіян – де буде найнебезпечніше

Мобілізація без ТЦК: що зміниться для військовозобов'язаних

Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках

Показати ще

З квітня 2024 року служба провела 203 перевірки на ринку комунальних послуг. В результаті:

- застосовано адміністративно-господарські санкції на суму 3,18 млн грн;

- виявлено випадки завищення платежів громадянам на суму понад 1,3 млн грн, яких вдалося уникнути завдяки перевіркам;

- до відповідальності притягнуто 124 посадові особи, на яких накладено штрафи на суму понад 236 тис. грн.

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Відшкодовано понад 1,6 млн грн споживачам

Для усунення порушень складено 94 приписи, що дозволило привести тарифи у відповідність до законодавства. Загалом до державного бюджету надійшло 3,4 млн. грн., а споживачам повернуто понад 1,6 млн. грн.

Куди звертатися у разі помилок у рахунках

Якщо споживач виявив помилку у розрахунках або сумнівається у правильності нарахувань, він може звернутися до Держспоживслужби одним із таких способів:

Онлайн: заповнити форму на сайті Держспоживслужби;

Електронною поштою: надіслати звернення на econsumer-info@dpss.gov.ua;

Поштою: адреса - вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.

"Держспоживслужба активно співпрацює з місцевими органами влади, щоб запобігти завищенню тарифів. Ми прагнемо забезпечити прозорість розрахунків, адже це гарантує фінансову безпеку споживачів та стабільність ринку", - зазначив заступник голови Держспоживслужби Андрій Крейтор.

Нагадаємо, війна не скасувала комуналку, але є винятки: коли можна не платити.

Раніше повідомлялося, вивезення сміття подорожчає на 73%, але ситуацію це не врятує: куди підуть ваші гроші.

Також, нарахують борги за комуналку, якою не користуєтеся: як українцям за кордоном уникнути зайвих витрат.