Щоб зима пройшла без "сюрпризів" власникам газових котлів рекомендують регулярно проводити обслуговування пристрою. Але що робити, якщо котел все ж таки вийшов з ладу? Інструкцією поділилися у Харківській філії "Газмережі".
Якщо газовий котел чи колонка перестали працювати, то найголовніше – не намагатися усунути проблему самостійно. Це може обернутися як аварією, так і штрафами від газовиків.
Щоб обстежити обладнання без ризиків життя та гаманця, споживач може звернутися до організації, з якою уклав договір технічне обслуговування устаткування чи сервісний центр виробника газового приладу.
До сервісного центру слід звертатись лише в тому випадку, якщо газове обладнання знаходиться на гарантії. В іншому випадку розв'язати проблему допоможуть лише працівники спеціалізованих організацій з дозволами на виконання робіт підвищеної небезпеки.
"Нафтогаз" закликав пенсіонерів по-новому платити за послуги
Пенсійні пільги можуть скоротити: хто втратить надбавки
Українці можуть отримувати щомісяця 2361 грн: що для цього потрібно
Нацбанк виводить з обігу частину грошей: що потрібно знати українцям
"У будь-якому випадку, якщо термін гарантійного обслуговування газового приладу вичерпано, а сам прилад експлуатується вже доволі тривалий строк, далекоглядніше заздалегідь мати контакти спеціалістів для звернень", - попереджають газовики.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці отримують космічні платіжки за газ: як уникнути завищених сум та відключень серед зими.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" дав рекомендації власникам газових котлів: рахунки стануть відчутно меншими.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" дав шанс економити на газі в зимовий період: що потрібно зробити.