Клієнтка "Ощадбанку" фактично втратила пенсію за три місяці через несподіване блокування рахунку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що після блокування картки одразу звернулася до відділення "Ощадбанку" та надала всю необхідну інформацію. Втім, це не мало жодного впливу на рішення банку та три місяці пенсія надходила на заблокований рахунок.
"Я прийшла до відділення, дала пояснення, виконала всі вимоги. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила до відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував", - поділилася пенсіонерка.
Через місяці очікування пенсіонерка перевела виплати до іншого банку, а незабаром отримала повідомлення, що її рахунок у "Ощаді" розблоковано. Проте, з її слів, зняти пенсію за три місяці їй так і не вдалося.
Відстрочка від мобілізації: кому доведеться йти до ТЦК
Нові тарифи на тепло: після скасування мораторію доведеться брати кредити на зиму
Київстар обіцяє безлімітний інтернет за 1 гривню: як отримати
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, і 3 попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила до відділення. Через 4 місяці надійшло повідомлення, що рахунок розблоковано, АЛЕ я не можу зняти з рахунку жодної гривні", - обурилася жінка.
Щобільше, клієнтці не змогли закрити картку, коли вона звернулася до відділення з відповідною вимогою. Працівники "Ощада" аргументували це тим, що рахунок пенсіонерки все ще перебуває під арештом.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, нові правила "Ощадбанку" можуть залишити пенсіонерів без виплат: як захистити свої гроші.
Також наш портал інформував, пенсію "з'їв" банкомат: одержувачі виплат в "Ощадбанку" залишаються без грошей на життя.
Крім того, ми писали, Ощадбанк спростив умови кредитування: кому видадуть гроші на пільгових умовах.