Один з найбільших українських банків "Monobank", який відомий своїм мобільним додатком, а також користується популярністю серед власників сучасних гаджетів, продовжує підносити неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу уважний клієнт банку зауважив, що його рахунок закрив банк, одразу після того, як він його поповнив. Також у банку відмовилися переказувати ці гроші на рахунок іншого банку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"Проблема в тому, що заблокували рахунок, без пояснення причини, але зробили це після того, як я вже поклав гроші на картку. У мене на карті було відкрито розстрочку, на 3 місяці, після того, як заблокували рахунок, гроші переказувати на іншу картку відмовилися, знову ж таки без причини.
Пенсіонерам готують допомогу – по 4000 грн кожному: хто у списках на виплати
Пенсія за радянський стаж: українцям рахуватимуть по-новому - хто втратить гроші
Дорого і принизливо: експерти назвали, скільки збитків завдають державі ТЦК
Податкова не покарає за карткові перекази: українцям підказали законний спосіб уникнути штрафу
Тепер виходить, що грошей немає, і ще вони вимагають закрити розстрочку. Хоча гроші були покладені, перш ніж вони повідомили мене, що заблокували рахунки. До першого дня оплати ще 3 дні, але ні моно банк вкрав гроші і сказав, що так і треба», - розповів незадоволений клієнт Monobank.
Заради справедливості варто відзначити той факт, що представники банку відповіли своєму клієнтові:
Нагадаємо, більше не грабуватимуть у таких обсягах: скажені відсотки до кредитів заборонені.
Раніше повідомлялося, чи банки працюватимуть під час блекаутів: запасні варіанти.