Багато непередбачуваних ситуацій трапляються у поштових відділеннях, коли користувач не знає, які права він має.

Буває так, що посилку загубили, або ж пошкодили, не виплатили гроші за грошовим переказом. Тому клієнт має знати, на що можна розраховувати у разі неприємностей з посилкою, або грошовим переказом.

Посилка, скріншот: YouTube

Відповідно до Статті 32 Закону України "Про поштовий зв’язок", поштовий оператор несе повну відповідальність за:

Будь-яке відшкодування вартості буде задоволено лише на підставі квитанції, або чеку.

Гроші. Фото: Youtube

Але водночас, є моменти, за які оператор поштового зв’язку відповідальності нести не буде. Наприклад, якщо відправлення має бути конфісковане, або вилучене згідно законом. Також, якщо втрата відправлення відбулося через зовнішні обставини. Окрім цього оператор не буде нести відповідальності за пошкодження, або втрату відправлення, якщо заява подана пізніше, ніж 6 місяців після втрати.

Нагадаємо, портал Знай, інформував "Нова пошта" запроваджує нові правила доставки: що зміниться у 2024 році

Раніше на порталі Знай повідомлялося, "Шарашкина контора брехунів!": клієнтка "Укрпошти" застерігає від послуг пошти:"крадуть посилки навіть для дітей переселенців!"

Також, наш портал інформував, "Укрпошта" запровадила знижки на послуги доставки: хто і скільки зможе заощадити