ПриватБанк - популярний український банк, який обслуговує мільйони українців. Через банк українці сплачують не лише комунальні послуги або покупки в магазинах, а й рахунки мобільних операторів.
На порталі Мінфін один з клієнтів банку звернувся до установи з проблемою. За словами чоловіка, ще 15 листопада він поповнив свій мобільний на 185 гривень через додаток Приват24. Але кошти на рахунок так і не надійшли. Ба більше, сума поповнення списалася, але за призначенням так і не прийшла.
З відповідною проблемою він звернувся до оператора банку, який пообіцяв з'ясувати всі подробиці. Однак вже через декілька днів йому зателефонували та запевнили, що гроші надійшли. Але ні квитанції, ні на балансі мобільного клієнт ПриватБанку не знайшов про це ні слова. З квитанцією про платіж теж виникла проблема: документ не відкривається, відповідно довести нічого не можна.
"Пише: "Помилка. Неможливо відкрити документ, оскільки його пошкоджено". Дівчина відповіла: Ми вам надішлемо квитанцію в Приват24. Проте на даний час квитанцію я так і не отримав"
Гороскоп на сьогодні 4 жовтня: зустріч тельців, відпочинок раків та усамітнення риб
До 7 годин без світла: українцям приготували графіки відключень
Щоб пережити зиму, доведеться брати кредит: українцям готують нові тарифи
Покарання будуть жорсткими: українців зобов'язали замовляти послуги для лічильників на воду
Відповідь банку
На цю ситуацію відреагували в банку. Спеціалісти запевнили, що вже розглядають ситуацію та намагаються її вирішити якнайшвидше.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" скасовує комісію: кому пощастило
Раніше портал Знай інформував, "Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію
Також наш портал повідомляв, ПриватБанк вирішив порадувати українців напередодні свят: хто отримає щедрі подарунки