Кешбек на різні категорії покупок - одна з улюблених "фішок" клієнтів Monobank. Втім, у деяких випадках він може не нараховуватись. Про це стало відомо з відгуку українця на порталі "Мінфін".
Клієнт Monobank поскаржився, що кілька разів стикався, що йому не нараховувався кешбек за покупки.
"Декілька разів було, що кешбек не зараховувався. Вибирав потрібну категорію, МСС збігався, але КБ не повертався", - написав українець.
За словами чоловіка, він звертався на підтримку банку, проте там заявляли, що це він не обирав потрібну категорію на момент оплати. Втім, він стверджує, що робив усе вірно.
Школи і садочки відмовляються приймати дітей: що вимагають від батьків
Гряде найхолодніша зима за останні роки: синоптики б'ють на сполох
Метро, автобуси та трамваї: як працюватиме громадський транспорт під час блекауту
Пенсіонерам заборонили одночасно отримувати зарплату та пенсію: кого стосується
"У якихось зверненнях у чат вони визнають провину і роблять перерахунок, а в якихось стоять на своєму. Немає бажання чилити в чаті по 30−40 хвилин заради кб 100−200 грн., тому кидаю цю справу. Пофіксіть, будь ласка, ці моменти з Кешбеком. Бісить", - поскаржився клієнт.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та визнали, що проблеми з нарахуванням кешбеку справді бувають, втім, їх оперативно вирішують.
"Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день.
Також наш портал інформував, "Платеж повернувся": українці помітили, що "ПриватБанк" не дає витратити власні гроші.
Крім того, ми писали, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.