Кешбек на різні категорії покупок - одна з улюблених "фішок" клієнтів Monobank. Втім, у деяких випадках він може не нараховуватись. Про це стало відомо з відгуку українця на порталі "Мінфін".
Клієнт Monobank поскаржився, що кілька разів стикався, що йому не нараховувався кешбек за покупки.
"Декілька разів було, що кешбек не зараховувався. Вибирав потрібну категорію, МСС збігався, але КБ не повертався", - написав українець.
За словами чоловіка, він звертався на підтримку банку, проте там заявляли, що це він не обирав потрібну категорію на момент оплати. Втім, він стверджує, що робив усе вірно.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
"У якихось зверненнях у чат вони визнають провину і роблять перерахунок, а в якихось стоять на своєму. Немає бажання чилити в чаті по 30−40 хвилин заради кб 100−200 грн., тому кидаю цю справу. Пофіксіть, будь ласка, ці моменти з Кешбеком. Бісить", - поскаржився клієнт.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та визнали, що проблеми з нарахуванням кешбеку справді бувають, втім, їх оперативно вирішують.
"Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку", - йдеться у повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Не дають вивести": клієнт "Monobank" показав, як втратив 40 тисяч гривень за один день.
Також наш портал інформував, "Платеж повернувся": українці помітили, що "ПриватБанк" не дає витратити власні гроші.
Крім того, ми писали, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.