Українці почали помічати дивацтва з платіжками за блакитне паливо. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на офіційній facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
Споживач звернувся до "Нафтогазу" зі скаргою, що передані показники лічильника ігноруються і платіжки надходять із зовсім іншими нарахуваннями. Він припустив, що показники просто "накручують".
"Нафтогаз накручує показники. Передано одні показання, платіжка приходить за іншими", - написав українець.
Фахівці "Нафтогазу" поспішили розвіяти сумніви клієнта та запевнили, що компанія не має відношення до помилкових нарахувань, адже складає платіжки на підставі даних від облгазу.
Пенсіонерам приготували підвищення: хто отримає прибавку у 10%
Влаштувався на роботу — забудь про ТЦК: юрист роз’яснив несподівану норму для призовників
Мобілізації можна не боятися: в Україні знімуть з військового обліку чотири категорії чоловіків
Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч
"Розрахунок суми до оплати за постачання газу проводиться виключно на основі даних від Облгазу. У випадку, якщо за Вашим особовим рахунком здійснено некоректні нарахування об'єму, рекомендуємо Вам звернутись для корегування об'єму до найближчого до Вас центрального офісу або регіональної дільниці Вашого оператора ГРМ", - відзначили у компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Раніше знижка була, а тепер ні": клієнтка "Нафтогаз" скаржиться, що умови виконала, але обіцяного бонусу не отримала.
Також наш портал інформував, "У мене 0, а нарахували 100 грн": "Нафтогаз" малює зайві куби, незважаючи на те, що українці вчасно передають показники.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Щоб платити за фактичне споживання": "Нафтогаз" попередив усіх споживачів.