Один з найбільших українських банків "Monobank", який нещодавно анонсував "велике оновлення" свого мобільного додатку, продовжує подавати неприємні своїм клієнтам. Виявляється, банк може "фільтрувати" своїх клієнтів, які не тримають на рахунках грошей.
Принаймні таким спостереженням поділився один із незадоволених сервісом клієнтів банку "Monobank". За словами клієнта, банк фільтрує клієнтів, які не тримають кошти, або не дають заробити на відсотках із кредитних карток.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта Monobank на порталі Minfin, в розділі для відгуків.
"Банк поступово перетворюється на ***. Фільтрує клієнтів, які не тримають кошти, або не дають заробити на відсотках із кредитних карток. На даний момент банк обнулив ліміт на оплату частинами, а також обмежив користування кредитними коштами. Це означає, що я за 20 днів повинен повернути банку 60000 грн., якщо не хочу платити відсотків за прострочення.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Здається, що банк спеціально поставив мене "раком" - або повертай кошти або сплачуй відсотки. Але так не порядно – можна було зменшувати ліміт поступово. І головне не називають причину, що посилаються на "магічну" програму", — розповів незадоволений клієнт.
Важливо зазначити, що представники банку таки надали відповідь на цей відгук:
Нагадаємо, передають дані колекторам, щоб вибити борги з пенсіонерів: українка розповіла всю правду про компанію Yasno.
Раніше повідомлялося, "Ніколи не можна розслаблятися": клієнти "Sense bank" помітили, що з карт пропадає по 20 грн.
Також, "Чекати 60 днів": клієнти Monobank не можуть зняти готівку з картки.