"Ощадбанк" надає послуги мільйонам українців. Тому, в установі часто вводять нові, зручніші сервіси для своїх клієнтів.
В "Ощадбанку" ввели нову інноваційну послугу. Відтепер, клієнти банку зможуть поповнювати картки через власну POS-термінальну мережу. Про це повідомили в пресслужбі банку.
Зміни для клієнтів
1) Торгові мережі можуть звертатися до банку, щоб підключити цей сервіс. Після встановлення, в мережі пропонуватимуть покупцям не лише знімати кошти через термінал, а й поповнювати готівкою банківський рахунок. Завдяки цьому, у клієнтів буде менше готівки, відповідно розвиватиметься безготівковий розрахунок
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
2) Окрім цього в банку є ще одна безготівкова технологія - додаток ОщадPAY — POS-термінал і касовий апарат у смартфоні. Лише за 10 місяців 2023 року було здійснено 1, 9 мільйонів операцій.
В банку визначилися й з наступними технологіями. В планах Ощадбанку, запустити опцію оплати за товари декількома картками або використати картку та готівку. Це дозволить клієнтові розрахуватися за товар зручним способом. Наприклад, якщо не вистачає коштів на картці, то другий платіж можна буде провести іншою картою або ж готівкою. Саме Ощадбанк є першим банком, який пропонує таку опцію для роздрібного бізнесу.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, сервіси Monobank дають збій: українці скаржаться, що втрачають гроші
Раніше портал Знай інформував, "Ніколи не відкривайте тут рахунків!": клієнтка "Ощадбанку" стверджує, що через 7 років після закриття рахунку їй "навішують" борг
Також наш портал повідомляв, чому працюючим пенсіонерам не видають доплати: українцям назвали причину