За цей рік НАК "Нафтогаз" "поглинув" багато облгазів, через що у багатьох українців змінився постачальник блакитного палива. Однак багато споживачів скаржаться на те, що довгий час не можуть повернути кошти, сплачені на рахунок попередньої компанії.
У "Нафтогаз" не вигадали способу автоматичного перерахування коштів від старого постачальника до нового, тож багато споживачів вимушені витрачати свій час та нерви у чергах, для того щоб повернути свої "кровно зароблені".
Українка скаржиться на те, що наперед сплатила за рік доставка газу, а тепер не може повернути свої гроші через те, що десь загубились показники лічильника. Її дратує те, що вона на рівному місці стала боржником нового постачальника, при тому що по факту вона заплатила за послуги наперед.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Представники компанії пообіцяли їй розібратися із цією ситуацією.
Раніше повідомлялося, як правильно платити за розподіл блакитного палива: газовики поділилися важливою інструкцією.
Також, "Нафтогаз" перестав надсилати платіжки: українці скаржаться, що не можуть заплатити за газ.