Банк "Пумб" надає послуги всім українцям. В багатьох громадян відкриті рахунки для виплати зарплати, соціальних виплат та інших.
Але не всі задоволені обслуговуванням в установі. На сайті Мінфіну з'явився відгук клієнта банку "Пумб", де він розповів про свій досвід роботи з фінансовою установою.
Чоловік стверджує, що понад 3 місяців тому, банк заблокував йому рахунок та йому розповіли, що потрібно надати для його розблокування. Чоловік надав всі підтверджуючі дані про платежі до банку, але замість того, щоб відновити рахунок, через тиждень з ним припинили всі ділові стосунки. Клієнт таким рішенням обурений, адже додаткових документів у нього не вимагали. Спеціаліст банку повідомив, що через місяць можна буде перевести залишок з рахунку на картку іншого банку. Але вже йде 4 місяць, а справа з далі не йде. В колл-центрі говорять, що потрібно йти в відділення, а там кажуть чекати. От і виходить замкнене коло. Клієнт стверджує, що сума на рахунку невелика, але тут вже справа принципу.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Відповідь банку
В Пумб запевнили, що розберуться з даною ситуацією. Після того як будуть з'ясовані всі обставини блокування картки, з клієнтом пообіцяли зв'язатися.
У відповідь на коментар чоловіка, ще один клієнт "Пумба" повідомив про схожу проблему. Рахунок жінки заблокували, а співробітники банку нічого не знають.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, тарифні зміни з 1 грудня: "Ощадбанк" попередив власників карток
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк виплатить українцям додаткову допомогу: як отримати
Також наш портал повідомляв, оформила картку в "Ощаді" - залишилася без соцвиплат: українка розповіла, як її обікрали