Українець розчарувався у сервісі "Укрпошти" через доставку, яка триває часом довше, ніж посилки приїжджають із Китаю. Про це він написав у facebook у коментарях під публікацією національного поштового оператора.

"Укрпошта" – найбільший поштовий оператор України, який надає послуги мільйонам клієнтів. У такому потоці нерідко трапляються скандальні інциденти, зокрема, затримки з доставкою.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Так, на компанію поскаржився один із клієнтів. Він зазначив, що посилки з Китаю часом приїжджають швидше, ніж "Укрпошта", перевозить відправлення між українськими містами. Водночас нерідко посилки просто губляться.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Показати ще

"Переадресація по Україні займає більше часу, ніж доставка з Китаю!!!!!! Мало того сервіс совка коли потрібно писати заяву від руки на чиєсь ім'я... при цьому оплачуючи послугу і твою посилку втрачають!! У ваших конкурентів все доведено до автоматизму. На жаль, вашу пошту вибирав не я. ЖАХ А не сервіс!", - написав обурений клієнт.

Скарга на "Укрпошту". Фото: скрін facebook.com/ukrposhta

Працівники "Укрпошти" відреагували на слова незадоволеного українця та пообіцяли розібратися, чому виникла затримка.

Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться, що "Укрпошта" сама втрачає посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтеся послугами цієї шараги".

Також наш портал інформував, "Відпочити від усіх проблем": клієнтка "Укрпошти" підказала, як отримати задоволення в черзі.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування та не залишитися біля розбитого корита.