Клієнтка ПриватБанку отримала переказ на картку як повернення боргу і залишилася без доступу до своїх рахунків. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українці повернули на карту "Привату" кошти, які вона раніше позичала. Це спричинило непередбачені наслідки.
"Цього місяця мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн як повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу", - поділилася українка.
Однак через кілька днів відправник переказу подав скаргу до ПриватБанку, що платіж нібито помилковий і за нього не було отримано товару чи послуги.
Кому не уникнути візиту до ТЦК: одна помилка може все зірвати
Надбавки за вік у травні: хто з пенсіонерів може отримати
П'яти категоріям українців виплатять по 3000 та 5000 гривень: хто отримає допомогу
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Українка одразу ж надала банку роз'яснення, що отримана сума – це повернення боргу. Однак у відповідь у неї вимагали додаткових доказів.
Незабаром клієнтка помітила, що ПриватБанк не розібравшись у ситуації, заблокував усі її рахунки без можливості відновлення доступу.
"Після роботи я з'ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток із приміткою: ваші рахунки не можуть бути розблоковані", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку втрачають гроші при обміні валюти: з якими "сюрпризами" стикаються.
Також наш портал інформував, шахраї списали все – і свої, і кредитні гроші: як ПриватБанк залишає клієнтів у боргах.
Крім того, інформаційний портал «Знай» повідомляв, три місяці – безкоштовно: ПриватБанк приваблює нових клієнтів щедрими обіцянками.